Ik heb hetzelfde probleem met Chrome For Android 49.0.2623.91
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Hier ook met IE op WP, maar ook reproduceerbaar in Firefox door de breedte te verminderen waardoor de smartphonelayout in werking treedt.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Als ik firefox smaller maak heb ik er geen last van. Overigens komt de smarphone layout van tweakers die wordt weergeven in firefox als deze smal wordt gemaakt, niet altijd daadwerkelijk overeen met de layout die wordt weergeven als tweakers daadwerkelijk op een smartphone wordt bezocht.Migrator schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:47:
Hier ook met IE op WP, maar ook reproduceerbaar in Firefox door de breedte te verminderen waardoor de smartphonelayout in werking treedt.
Op WP, en de new 3ds xl kan ik dit probleem overigens wel reproduceren.
Select * from fish
Helaas heb ik hier nog steeds een halve DM pagina op mijn mobiel (Chrome). Is er al een update?
Gezien het een vrij simpele fix was komt hij volgende release meeKoen179 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:57:
Helaas heb ik hier nog steeds een halve DM pagina op mijn mobiel (Chrome). Is er al een update?
Pagina: 1