Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik denk dat de arctic circle een betere prijs/kwaliteit heeft en de alpha het beste is als je niet naar de prijs kijkt.
En het verschil in geluid? Van die Alpha's heb ik al gehoord dat het net F16's zijn, maar hoe zit dat met die AC???
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
De AC ziet er wel strakker uit (vind ik)
Naja, doe je de kast voor de afwisseling eens dicht
grijns... valt best mee.. en bevallen mij erg goed die Alpha's
Heb nu nog P3-450... Kast ook de hele dag open om front fan(errug nuttig met kast open
) en slot fan (werkt goed ivm warme V770
) te bewonderen.
Nog niet, staat wel in de planning voor mijn nieuwe HX08 die samen met de Athlon+mobo mee mag komen.
(How about blauw plexiglas
)
(How about blauw plexiglas
Verwijderd
De Arctic ziet er ook indrukwekkend uit,
maar bij mij zit de Alpha met DeltaŽs toch in de kast met 1 paneel eraf (links). http://members.tripodasia.com.sg/HardwareXpoSingapore
maar bij mij zit de Alpha met DeltaŽs toch in de kast met 1 paneel eraf (links). http://members.tripodasia.com.sg/HardwareXpoSingapore
ik zou geen blauw plexi nemen, gewoon doorzichtig met een blauwe lamp erin is veel mooier. je kijkt dan echt in de kast terwijl met blauw plexi je meer de ruit zelf ziet.
Pagina: 1