Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ik wil graag deze videokaart aanschaffen alleen ik ben niet helemaal zeker of hij in me moederbord kan.
Mijn moederbord is de : ASRock FM2A78M-HD+. Verder heb ik nog genoeg watt nodig.
zou fin zijn als iemand me kan helpen.

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-03-2016 17:35)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk wat voor sloten je mobo heeft, kijk welk slot je videokaart vereist en waarschijnlijk kun je op basis daarvan wel een conclusie trekken. Of is dat niet je vraag?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oow foutje ik heb nog genoeg watt OVER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:48:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ik wil graag deze videokaart aanschaffen alleen ik ben niet helemaal zeker of hij in me moederbord kan.
Mijn moederbord is de : ASRock FM2A78M-HD+. Verder heb ik nog genoeg watt nodig.
zou fin zijn als iemand me kan helpen.
Dus je vraag aan ons of je genoeg watt hebt zonder een Voeding te noemen. Dan moet je wel een hele knappe waarzegger zijn.

Begin even met het posten van je complete huidige systeem in een mooi lijstje : Handleiding Pricewatch

Dan kunnen we je eventueel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:14
Paar tips:

Pas je topictitel aan met de productnamen
Gebruik duidelijk Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag was of deze videokaart in mijn moederbord past verder had ik perongelijk iets verkeert geschreven. Maar kan ik nu nog antwoord krijgen op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:15:
Mijn vraag was of deze videokaart in mijn moederbord past verder had ik perongelijk iets verkeert geschreven. Maar kan ik nu nog antwoord krijgen op mijn vraag?
Wat voor voeding zit er in je systeem?

We moeten wel meer info hebben

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk wat voor sloten je mobo heeft, kijk welk slot je videokaart vereist en waarschijnlijk kun je op basis daarvan wel een conclusie trekken. Of is dat niet je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:15:
Met zo'n houding: bel lekker de helpdesk :Z

Jij stelt een vraag met veel maar dan ook veel te weinig info (die template die je niet ingevuld hebt is er niet voor niets...), anderen stellen terecht wedervragen voor ontbrekende info. In plaats van die info te geven doe je alsof je recht hebt op antwoord dat we zo - zoals ook al eerder aangegeven - alleen met glazen bol kunnen geven. Als je het zoveel beter weet heb je onze hulp niet nodig. Heb je die hulp wel nodig, dan is besef dat jij het NIET beter weet en dus beter wel antwoord kunt geven op vragen op z'n plek.

Mocht je ooit weer een topic willen openen hier (en wil je dan wel antwoord op je vraag), lees dit eens erg goed door - en handel ernaar:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.