Dag! De afgelopen maanden begon het steeds meer te kriebelen, en inmiddels ben ik vastbesloten om mijn verouderde bak op te kalefateren. Ik heb mijn PC in januari 2012 gebouwd op basis van de best buy van toen, en hoewel ze nog steeds goed loopt, verlang ik terug naar de dagen dat ik alles op high kon spelen.
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor ontwerp en illustratiewerk in photoshop, wat videobewerking in premiere en after effects en games zoals battlefield 4, rainbow six, en Total War games.
Ik gebruik twee monitors, een Dell Ultrasharp u2412m (1920x1200) en een Samsung Syncmaster 930BF (1280x024), en als eventuele upgrade in de toekomst zou ik die samsung willen vervangen voor een 4k scherm, misschien is dat relevant.
Mijn budget is ongeveer 500 euro, maar daar kan opzich wel een paar 100 bij als dat heel veel uitmaakt voor de prestaties.
Dit zijn mijn huidge specificaties:
Hartelijk dank!
Ik gebruik mijn PC voornamelijk voor ontwerp en illustratiewerk in photoshop, wat videobewerking in premiere en after effects en games zoals battlefield 4, rainbow six, en Total War games.
Ik gebruik twee monitors, een Dell Ultrasharp u2412m (1920x1200) en een Samsung Syncmaster 930BF (1280x024), en als eventuele upgrade in de toekomst zou ik die samsung willen vervangen voor een 4k scherm, misschien is dat relevant.
Mijn budget is ongeveer 500 euro, maar daar kan opzich wel een paar 100 bij als dat heel veel uitmaakt voor de prestaties.
Dit zijn mijn huidge specificaties:
- CPU: Intel core i5-2500 CPU @ 3.30 Ghz
- GPU: AMD Sapphire Radeon HD6950
- Mobo: Asrock P67 EXTREME4 GEN3
- RAM: Corsair Vengeance 8 GB
- Harde schijven: Samsung 1000GB HDD
Crucial 128GB m4 SSD - Voeding: OCZ ModXstream Pro 600W
Hartelijk dank!