Hoi allen,
Ik wil graag een nieuw game systeem. Ik heb al een paar keer samengesteld. Het probleem is dat ik niet het meeste verstand heb van wanneer ik wat het beste kan gebruiken. Hier heb ik dus jullie hulp mee nodig. Zouden jullie voor mij eventuele foutjes eruit halen? Of tips geven welke onderdelen betere prestaties geven van dezelfde prijs? Of dezelfde prestaties voor een lagere prijs?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag met m´n nieuwe systeem gamen. Ik heb het dan over de games: World of Warship, League of Legends, Warframe, Skyrim , Robocraft en Far Cry: Primal
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1100,- kosten. De prijs mag natuurlijk wel minder kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen enkele onderdelen. Het moet dus met alles erop en eraan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst heb ik wel minstens een SSD van minimaal 250 GB en een HDD van 1 TB. Voor de rest ben ik wel erg open ( denk ik).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf wel iemand die veel van MSI gebruikt. Ik heb ook het liefst Intel, tenzij dat de prijs en prestaties van een AMD processor veel beter zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb het liefste wel een systeem dat stil is.
Ga je overklokken?
Ik ga wel voor de beste prestaties als het maar binnen het budget blijft.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie kunnen me helpen om het systeem eventueel aan te passen zodat het goede/betere prestaties voor zo'n laag mogelijke prijs wordt. Ik zou dus graag willen weten hoe ik mijn build moet aanpassen om aan mijn eisen te doen zonder dat ik geld weg gooi. (Daarbij bedoel ik dus een moederbord dat minder kan hebben dan het werkgeheugen bijvoorbeeld.)
Ik wil jullie alvast bedanken als jullie me willen helpen.
Hier mijn samenstelling:
Ik wil graag een nieuw game systeem. Ik heb al een paar keer samengesteld. Het probleem is dat ik niet het meeste verstand heb van wanneer ik wat het beste kan gebruiken. Hier heb ik dus jullie hulp mee nodig. Zouden jullie voor mij eventuele foutjes eruit halen? Of tips geven welke onderdelen betere prestaties geven van dezelfde prijs? Of dezelfde prestaties voor een lagere prijs?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag met m´n nieuwe systeem gamen. Ik heb het dan over de games: World of Warship, League of Legends, Warframe, Skyrim , Robocraft en Far Cry: Primal
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1100,- kosten. De prijs mag natuurlijk wel minder kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen enkele onderdelen. Het moet dus met alles erop en eraan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst heb ik wel minstens een SSD van minimaal 250 GB en een HDD van 1 TB. Voor de rest ben ik wel erg open ( denk ik).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf wel iemand die veel van MSI gebruikt. Ik heb ook het liefst Intel, tenzij dat de prijs en prestaties van een AMD processor veel beter zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb het liefste wel een systeem dat stil is.
Ga je overklokken?
Ik ga wel voor de beste prestaties als het maar binnen het budget blijft.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie kunnen me helpen om het systeem eventueel aan te passen zodat het goede/betere prestaties voor zo'n laag mogelijke prijs wordt. Ik zou dus graag willen weten hoe ik mijn build moet aanpassen om aan mijn eisen te doen zonder dat ik geld weg gooi. (Daarbij bedoel ik dus een moederbord dat minder kan hebben dan het werkgeheugen bijvoorbeeld.)
Ik wil jullie alvast bedanken als jullie me willen helpen.
Hier mijn samenstelling:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,50 | € 187,50 |
1 | MSI B150 GAMING M3 | € 102,95 | € 102,95 |
1 | MSI R7 370 Gaming 2GB | € 148,95 | € 148,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,- | € 48,- |
1 | Corsair Carbide SPEC-M2 | € 52,95 | € 52,95 |
1 | AOC G2260VWQ6 Rood, Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Corsair Hydro H60 (2013 edition) | € 77,95 | € 77,95 |
1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 67,95 | € 67,95 |
1 | LG DVD RW 8x Slimline black USB 2.0 (GP57EB40.AUAE10B) Zwart | € 22,- | € 22,- |
1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 71,95 | € 71,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.044,10 |