Toon posts:

about:blank

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik een i-Pad air met iOS 9.2.1.

Als ik via Safari sites zoek krijg ik vaak een lege pagina met daarboven: about:blank.

Ik vond op het internet de tip om de cache en geschiedenis te legen en dat heb ik gedaan maar krijg dan of de about:blank pagina of een foutmelding dat Safari de pagina niet kan openen: De url kan niet worden weergegeven.

Het meest recente voorbeeld is: ik google: 'berlijn trein', krijg een pagina met allerlei sites maar het lukt dan niet om bijvoorbeeld de bovenste NS-pagina te openen.

Bij voorbaat dank, Leo.

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-03-2016 22:29)

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Instellingen > Safari > Zoekmachine, bv DuckDuckGo gebruiken geeft hetzelfde resultaat?

NRG

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Instellingen > Safari > Zoekmachine, bv DuckDuckGo gebruiken geeft hetzelfde resultaat?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dat werkt inderdaad prima. Bovendien een prima browser, maar..... enig idee wat het probleem met Google kan zijn?

Bedankt en mvg, Leo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Nee, enige wat ik me kan bedenken dat je bent ingelogd met een google account op Safari? Dan bij de instellingen van google is wat zoekhistorie dumpen. Niet ingelogd, dan zou ik je router eens herstarten om de caches in de router te legen.

NRG