Fractal design r4 spanning deksel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:55
2 weken geleden een nieuwe fractal design r4 behuizing gekocht en meteen dezelfde avond alle componenten ingebouwd, aangesloten en in een kast gezet.

Nu wil ik mijn bestelde videokaart inbouwen en zie ik dat de bovenkant op de plaats waar 2 casefans geplaatst kunnen worden een verbuiging naar beneden zit (onder spanning) kan het wel van binnenuit terug drukken maar schiet meteen weer terug, de bovenkant zit met popnagels vast dus kan er niet veel aan doen

Het is mij tijdens het uitpakken van de behuizing niet opgevallen.

Nu is het niet echt een probleem maar vroeg mij af of er meer gebruikers van deze behuizing last van hebben.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2hyibt2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door schumi1986 op 11-03-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616620

.

[ Voor 134% gewijzigd door Anoniem: 616620 op 22-01-2020 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:00
Toen ik die titel las, dacht ik dus dat er ergens verliesstromen via de case wegliepen.

Op zich kan het geen kwaad lijkt me. Moest je je er toch slecht over voelen, terug sturen en een andere case vragen.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Het valt me op dat Fractal Design wel vaker (opzettelijk) wat spanning op de panelen heeft staan.
Op zich ook wel slim, gezien onderdelen dan minder snel gaan resoneren maar het bovenstaande plaatje is wel wat erger dan wat ik zie bij m'n R4, Define S en Node 304.

Mocht het je niet storen; lekker houden.
Mocht je er nu al twijfels over hebben; ruilen en eentje zonder zien te krijgen voor wat peace of mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:12

rdejongjr

Gnome

Ruilen gaat niets helpen dit komt door de perforatie.
Ligt aan de dikte van het materiaal en soort mesh, constructie etc. etc.

Je kunt er van binnen een latje tegenaan drukken, verder niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb ene R4 gehad; die was zo recht als het maar kon. De foto uit de startpost is niets meer/minder dan een enorm defect en wat mij betreft had ik de case linea recta teruggestuurd.

Denk dat je alsnog de case moet/kan terugsturen; als de leverancier niet meewerkt, neem even contact op met Fractal want dit gaat echt nergens over qua vervorming.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:55
Tja ergens baal ik er van dat het mij pas is opgevallen toen ik de kast al helemaal volgebouwd had, normaal controleer ik nieuwe producten grondig alleen heb ik de pc savonds bij kunstlicht gebouwd en is het toen niet opgevallen :(

Ik schroom meestal niet om iets terug te sturen als iets niet geleverd is zoals het hoort ( 2x surface pro, 3x elite controller, galaxy s5) maar aangezien ik de pc in een kast heb staan en ik het eigenlijk niet zie, plus dat ik alles weer uit moet bouwen laat ik het maar voor wat het is.

Of misschien 2 case fans plaatsen en dan hopen dat het recht trekt zoals in de link van space te lezen valt.

( al kan ik altijd even een mailtje naar fractal sturen met bovenstaande foto)

[ Voor 9% gewijzigd door schumi1986 op 27-03-2016 03:05 ]

Pagina: 1