GitHub implementeert veelgevraagde +1-knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
GitHub heeft op zijn blog nog niet gereageerd op het probleem dat aangemaakte issues cruciale informatie missen, omdat er geen manier is deze achteraf toe te voegen.
Op 17 februari heeft GitHub templates toegevoegd: https://github.com/blog/2...nd-pull-request-templates

Het laatste stuk van de zin begrijp ik niet: issues zijn te bewerken, net als een openingspost hier?

[ Voor 27% gewijzigd door Rafe op 11-03-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Dit begint weg te zakken maar is nog niet gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 01:17

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Bij een 'issue' kun je achteraf geen verandering doorvoeren, bijvoorbeeld in de openingspost ,wat wel eens de boel onoverzichtelijk kan maken. En een 'issue' is een soort van 'forum', althans zo heb ik het wel eens gebruikt.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
letatcest schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:08:
Bij een 'issue' kun je achteraf geen verandering doorvoeren, bijvoorbeeld in de openingspost
Dat kan wel. De 'openingspost', latere reacties en de titel van door mij geopende issues en pull requests zijn te wijzigen.

'Issues achteraf niet kunnen wijzigen' staat niet in de brief noch in het oorspronkelijke nieuwsbericht als een probleem vermeld. Dat ze cruciale informatie missen wel (punt 1 uit de brief) en daar heeft GitHub daar met issue/PR templates een oplossing voor geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 01:17

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Helemaal verwijderd.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie