Heeft iemand misschien een handige handleiding of wat tips want ik wil graag een fan plaatsen, alleen lukt dat niet met een p3 in a box.:)
het is niet een 'in a box'. 'boxed' is het. en dat slaat er op dat het een retail verpakking is met toevallig een cooler die er helemaal omheen zit, het slaat niet op het type cooler dus. (nieuwere p3 's , socket 370, heten ook boxed en daar krijg je de cooler zelfs los bij, kan ook niet anders)
mja okee ik heb een p3 450 slot1, enm omdat ie nogal heet wordt rond deze tijd wilde ik er een nieuwe cooler opzetten, slot 1, p3 cooler, dus dat moet wel passen. Alleen die box is een probleem:). Hoe krijg je die eraf??? of is dat niet mogelijk.
Hmm er zijn 4 pinnetjes en die moet ik er dus uit krijgen om die fan eraf te halen. Alleen dat lukt me dus echt niet:). Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen?
Hmm er zijn 4 pinnetjes en die moet ik er dus uit krijgen om die fan eraf te halen. Alleen dat lukt me dus echt niet:). Iemand tips hoe ik dat het beste kan doen?
Je kan de pinnetjes waarmee de boel vastzit er zo uitdrukken:
http://www.coolerguys.com/HowTo/P3remv.htm
Ik heb het woensdag ook gedaan met een p3 450, en het is gelukt!
http://www.coolerguys.com/HowTo/P3remv.htm
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Ook gedaan laatst - het is eng, kost kracht, heb een stuk van het plastic gemold maar ga er dik op vooruit qua koeling.[b]Op vrijdag 22 juni 2001 17:45
Veel kracht ja, in het begin ben je ook veel te voorzichtig. Toch geen lekker geluidje...kraaak!Op vrijdag 22 juni 2001 17:50 schreef Bene het volgende:
[..]
Ook gedaan laatst - het is eng, kost kracht, heb een stuk van het plastic gemold maar ga er dik op vooruit qua koeling.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
bij mij PII 350 ook.. ff kracht zekken KRAK! schrok me te pleures.. maar het was gelukkig de koeler die los ging en niet de processor die in stukken ging
die standaard intel cooler is helemaal niet slecht hoor (sanyo denki) en zolang hij niet crasht waarom zou je je dan druk maken.
ik sluit me helemaal bij smvs aan..... mijn pIII450 loopt nu op 602mhz STABIEL AS HELL, ook met zo'n standaard koelertje...
en dattie niet verder kan ligt niet aan de koeling....
ben nog hard aan het zoeken om m'n fsb in kleinere stappen omhoog te gooien..
en dattie niet verder kan ligt niet aan de koeling....
ben nog hard aan het zoeken om m'n fsb in kleinere stappen omhoog te gooien..
mja ik heb nu dus temperaturen boven de 50 dusm ik plaats er toch maar een ander op. Ik ga het ff proberen, had daarvoor al wat geprobeerd maar was bang dat ik die hele proc sloopte whehe:)
Ik heb hem gewoon met een schroevendraaier er af gesloopt.
Koeler doet het nog, processor ook maar de rest van de behuizing is kapot
en het is Intel. Kan best wat hebben
Koeler doet het nog, processor ook maar de rest van de behuizing is kapot
en het is Intel. Kan best wat hebben
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
HaHaOp zaterdag 23 juni 2001 00:39 schreef Jed1Gam het volgende:
whehe heb het net ff gedaan, de behuizing vloog de hele kamer door, maar hij doet het nu perfect
Verwijderd
hier staat mooi beschreven hoe je de heatsink van een PIII eraf kunt halen.
http://www.thetechzone.com/articles/p3_heatsink_remove2.htm
http://www.thetechzone.com/articles/p3_heatsink_remove2.htm
Verwijderd
LoL heb ik nog gedaan bij mijn PII 350 en bij mijn PIII 667, op de PII zit lekker passieve koeling
yo Sicnesss,
Ik heb je weer gevonden nigel, je specs kloppen weer voor geen meter nigel. Je hebt maar een PIII 667 met Elsa GF1, dus niet zitten ijlen nigelhead.
Ik heb je weer gevonden nigel, je specs kloppen weer voor geen meter nigel. Je hebt maar een PIII 667 met Elsa GF1, dus niet zitten ijlen nigelhead.
AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE
De boxed cooler is stukken stiller en koeler dan een SuperOrb. (zelf ondervonden)
Mijn PIII 700 draait nu op 933 en wordt met full pull maar 40 graden, de SuperOrb maakte daar wel 65 van!!!
Mijn PIII 700 draait nu op 933 en wordt met full pull maar 40 graden, de SuperOrb maakte daar wel 65 van!!!
Verwijderd
ey roy, zeik daan niet zo af. Hij kan er oook nix aan doen dat zijn moeder hem geen nieuwe pc betaald, en dat ding van jou heb je helemaal bij de paradigit in elkaar laten zetten, en wat je ook probeert ventje je blijft de kneus van de schoool en mijn workstation is snellerOp zaterdag 23 juni 2001 19:34 schreef the_ra2_master het volgende:
yo Sicnesss,
Pagina: 1