Spotify en Marantz SR7009

Pagina: 1
Acties:

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-12 09:34

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

zit met best een irritant probleem. nu al paar dagen lukt gewoon niet om muziek streamen naar mijn SR7009 als ik op mijn samsung S5 spotify aan zet en dan op verbinding druk en op Sr7009 druk blijft hij zoeken maar na tijdje stop hij gewoon mee. hij kan gewoon geen verbinding meer maken met mijn SR7009

wat heb gedaan
-op new netwerk instelling in gezet in SR7009 ( zit op Wifi 2.4Ghz van mijn Asus RT-66U ).
-mijn SR7009 stroom er af gehaald en er weer op gezet.
-mijn asus RT-66U uit en aan gezet wat soms wel werkt maar nu niet.
-mijn Asus RT-66U hard reset en laats firmware er op .
-samsung S5 op 5Ghz als op 2.4Ghz netwerk gezet.
-Spotify op new op mijn mobiel gezet.

soms had ik maar dag maar is nu al bijna week en mijn router aan en uit zetten wat soms werkt. werkt nu gewoon niet.

en ik heb spotify premium

weet iemand anders nog niets wat ik kan doen ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-12 13:07

Theck88

If it's hard just KISS!

Komt dit probleem ook voor wanneer je wil streamen via Airplay/ Marantz app of internet radio?

Heb je de Marantz een vast IP adres gegeven? Was voor mijn SR7009 in ieder geval wel de oplossing.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-12 09:32
Ik had hier vorige week ook last van met m'n Onkyo receiver.
Met de Android app kon ik geen Spotify Connect meer gebruiken. Met de desktop app (OS X) werkt het nog wel. Kun je het eens proberen met een desktop applicatie?
Gok dat er ondertussen een update voor de Spotify app is geweest ofzo want nu werkt het bij mij allemaal gelukkig weer.

Infinitus est numerus stultorum

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-12 19:14
Hier met denon hetzelfde. Internetradio werkt gewoon. Kan de versterker zien in Spotify app, maar kan niet verbinden. Stopt er na een tijdje onsuccesvol verbinden mee. Vrij vervelend. Ook sinds een week. Eerder weleens kortstondig maar dan was aan en uitzetten voldoende, nu helaas niet.

[ Voor 27% gewijzigd door mbr01 op 11-03-2016 19:19 ]

• Motaro

Motaro

Topicstarter
Theck88 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:23:
Komt dit probleem ook voor wanneer je wil streamen via Airplay/ Marantz app of internet radio?

Heb je de Marantz een vast IP adres gegeven? Was voor mijn SR7009 in ieder geval wel de oplossing.
internet radio gewoon wel en ik zie mijn SR7009 in mijn spotify app maar krijg geen verbinden.

heb nooit ander ip adres gegeven gewoon in gelog op mijn wifi en eerst werkt het gewoon.

maar hoe geef ik een vast IP adres aan mijn Marantz.

maar als ik spotify luister vis ps4 en dan werkt mijn app wel om nr te verander maar hij wil geen verbinden maken met mijn Marantz

[ Voor 12% gewijzigd door Motaro op 13-03-2016 08:58 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Motaro

Motaro

Topicstarter
heb nu Tidal met Bubblupnp app en werkt super met FLAC streaming naar mijn SR7009 raar dat spotify niet meer werkt

[ Voor 18% gewijzigd door Motaro op 16-03-2016 12:40 ]

Pagina: 1