hoi
zit met best een irritant probleem. nu al paar dagen lukt gewoon niet om muziek streamen naar mijn SR7009 als ik op mijn samsung S5 spotify aan zet en dan op verbinding druk en op Sr7009 druk blijft hij zoeken maar na tijdje stop hij gewoon mee. hij kan gewoon geen verbinding meer maken met mijn SR7009
wat heb gedaan
-op new netwerk instelling in gezet in SR7009 ( zit op Wifi 2.4Ghz van mijn Asus RT-66U ).
-mijn SR7009 stroom er af gehaald en er weer op gezet.
-mijn asus RT-66U uit en aan gezet wat soms wel werkt maar nu niet.
-mijn Asus RT-66U hard reset en laats firmware er op .
-samsung S5 op 5Ghz als op 2.4Ghz netwerk gezet.
-Spotify op new op mijn mobiel gezet.
soms had ik maar dag maar is nu al bijna week en mijn router aan en uit zetten wat soms werkt. werkt nu gewoon niet.
en ik heb spotify premium
weet iemand anders nog niets wat ik kan doen ?
zit met best een irritant probleem. nu al paar dagen lukt gewoon niet om muziek streamen naar mijn SR7009 als ik op mijn samsung S5 spotify aan zet en dan op verbinding druk en op Sr7009 druk blijft hij zoeken maar na tijdje stop hij gewoon mee. hij kan gewoon geen verbinding meer maken met mijn SR7009
wat heb gedaan
-op new netwerk instelling in gezet in SR7009 ( zit op Wifi 2.4Ghz van mijn Asus RT-66U ).
-mijn SR7009 stroom er af gehaald en er weer op gezet.
-mijn asus RT-66U uit en aan gezet wat soms wel werkt maar nu niet.
-mijn Asus RT-66U hard reset en laats firmware er op .
-samsung S5 op 5Ghz als op 2.4Ghz netwerk gezet.
-Spotify op new op mijn mobiel gezet.
soms had ik maar dag maar is nu al bijna week en mijn router aan en uit zetten wat soms werkt. werkt nu gewoon niet.
en ik heb spotify premium
weet iemand anders nog niets wat ik kan doen ?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)