Sinds ik mijn Moto G 2de gen. (8GB met SD kaart) met Android 5.1 draai, is de vrije geheugen tussen 500-600MB. Als ik de cache niet regelmatig schoonmaak, dan krijg ik meldingen dat de app updates niet lukken. Ik verplaats alle foto's altijd naar de SD kaart (waarom is niet mogelijk dit met Instellingen te regelen?), Whatsup foto's gooi ik weg, maar niets helpt.
Ik kan allerlei app-s weggooien, maar dat gaat ten koste van mijn plezier in mijn toestel.
Ik wil een nieuw toestel kopen, met minstens 16GB.
Omdat ik met de Moto G toch tevreden ben, dacht aan een Moto G 3rd gen, of even wachten en dan een Moto G turbo. Maar nu zag ik de Samsung Galaxy A3 2016, en begin te twijfelen. Net een beetje kleiner (wat ik prettig vind), Gorilla 4 scherm, NFC, maar 'slechts' 1,5 GB en Samsung is altijd lastig met upgrades.
Kan iemand me advies of andere aandachtspunten geven?
Ik kan allerlei app-s weggooien, maar dat gaat ten koste van mijn plezier in mijn toestel.
Ik wil een nieuw toestel kopen, met minstens 16GB.
Omdat ik met de Moto G toch tevreden ben, dacht aan een Moto G 3rd gen, of even wachten en dan een Moto G turbo. Maar nu zag ik de Samsung Galaxy A3 2016, en begin te twijfelen. Net een beetje kleiner (wat ik prettig vind), Gorilla 4 scherm, NFC, maar 'slechts' 1,5 GB en Samsung is altijd lastig met upgrades.
Kan iemand me advies of andere aandachtspunten geven?