[Git] Plugin om Pull and merge request op pc te laten zien

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 12:24

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
Voor een project gebruik ik GITlab. Nu het team aardig groeit zou ik graag willen dat alle gebruikers van een repository een notificatie krijgen wanneer ik of een collega een Pull or Merge request creëer. En dat dus het verplicht gaan naar de Web interface waarop deze wel staat niet nodig is.

Is dit mogelijk ? Op dit moment kom ik nog niet iets tegen bij wat zoekwerk.
Ik krijg voornamelijk website's te zien die uitleg geven over hoe je een pull or merge request aanmaakt en waar deze 'standaard' te zien is voor betrokkenen.

[LTS][MTS][HTS]

Beste antwoord (via Emiel1984 op 11-03-2016 13:12)

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Emiel1984 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:49:
Nu het team aardig groeit zou ik graag willen dat alle gebruikers van een repository een notificatie krijgen wanneer ik of een collega een Pull or Merge request creëer.
Wat voor notificatie? Indien e-mail, dan volstaat het om te 'subscriben'. Voor Slack e.d. kun je daarvoor de betreffende service binnen het project aanzetten. Voor Chrome is er ook een plugin.

[ Voor 5% gewijzigd door 8088 op 11-03-2016 12:38 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 15:42
Je zou een webhook kunnen maken, die iets triggert waardoor je weer een notificatie kan laten sturen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Emiel1984 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:49:
Nu het team aardig groeit zou ik graag willen dat alle gebruikers van een repository een notificatie krijgen wanneer ik of een collega een Pull or Merge request creëer.
Wat voor notificatie? Indien e-mail, dan volstaat het om te 'subscriben'. Voor Slack e.d. kun je daarvoor de betreffende service binnen het project aanzetten. Voor Chrome is er ook een plugin.

[ Voor 5% gewijzigd door 8088 op 11-03-2016 12:38 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:35
Kun je niet gaan werken met reviewers? (zoals BitBucket). https://about.gitlab.com/...-merge-request-approvals/

De aangewezen reviewers zouden bij een nieuwe PR / MR een mail moeten krijgen, als ze dat aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 12:24

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
Mijn voorkeur zou gaan naar een oplossing die bestaat
Ik ga voor nu genoegen nemen met de email oplossing welke door 8088 was aangedragen.
Hoopte op een bestaande plugin die wat meer opties zou aanbieden maar het voldoet.
De webhook oplossing aangedragen door Siebsel vond ik ook interessant, maar daar zou ik me eens wat in meer in moeten gaan verdiepen.

Edit: Met success de chrome plugin geïnstalleerd. Krijg nu ook notificaties als er iets nieuwe is geupload en door wie.

Bedankt !

[ Voor 14% gewijzigd door Emiel1984 op 11-03-2016 13:49 ]

[LTS][MTS][HTS]