Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 18:55
Ik heb sinds 3 weken een Fractal Design kelvin s36 in mijn systeem om deze binnenkort uit te breiden met een EKWB voor de r9 nano.

Maar eigenlijk vanaf het begin is hij al behoorlijk aanwezig qua geluid.

Ik heb er maar een video van gemaakt:
YouTube: Fractal Design Kelvin S36

Is dit normaal of kan ik hem beter terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het is lastig om in de video het aantal dB te horen maar als ik http://www.tweaktown.com/...cooler-review/index6.html mag geloven, kan dat ding inderdaad flink veel geluid maken.

Of het normaal is weet ik helaas niet; heb je al contact gehad met Fractal zelf hierover. Dat scheelt eventuele frustratie/overleg als je je spullen wil terugsturen naar de winkel http://www.fractal-design.com/home/contact-us ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
productreview: Fractal Design Kelvin S36 review door Foritain
Geluidsprestaties zijn ook zeker niet minder indrukwekkend als het op AIO's aan komt, en redelijk in lijn met o.a. de Kraken. De pomp maakt weinig geluid wat in een gesloten behuizing praktisch niet te horen is, en het geluid wat je op korte afstand waar kan nemen is een relatief rustig gezoem. Geen geratel of duidelijk getik zoals we vroeger vaker hoorden, of in sommige budget modellen nog eens voorkomt.
Hier heb ik mijn aankoop een beetje op gebaseerd.
Wellicht moet ik eens contact opnemen met FD om te kijken of het normaal is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

InFamous

excommunicado

Als ik dit filmpje bekijk op 36:14,

Dan klinkt de pomp aardig hetzelfde als jouw filmpje.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Dan zal ik ermee moeten leren leven ben ik bang.
Enigszins teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49
Ik begrijp alleen niet waarom je hier na 3 weken mee komt en niet na enkele dagen? je kan immers nu niet verwachten dat de winkel hem terug neemt. terwijl je anders hem had terug kunnen sturen en een andere/duurdere nemen. en anders gewoon gelijk voor een custom loop gaan(kijk eens rond op V&A kan je genoeg halen). mijn cpu loop kosten minder dan 150 euro. en was prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris96
Ik heb me er in de eerste dagen niet zo aan gestoord.
Laatste dagen merkte ik het op terwijl ik House of Cards aan het kijken was dat je hem soms toch wel hoort.

Custom loop durf ik nog niet aan. Vereist toch wel iets meer kennis dan air of aio koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49
Chris96 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:38:
Ik heb me er in de eerste dagen niet zo aan gestoord.
Laatste dagen merkte ik het op terwijl ik House of Cards aan het kijken was dat je hem soms toch wel hoort.

Custom loop durf ik nog niet aan. Vereist toch wel iets meer kennis dan air of aio koeler.
Kennis kan je leren. En als je er een gpu block op je nano bij wil doen is het niet veel anders als een costum loop :) . Guide after guide lezen. En gewoon netje 24 uur leak testing doen als je het niet vertrouwd :)
Pagina: 1