Klein systeem geschikt is voor Hyperspin, welke hardware?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basman2nd
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 12:41
Ik ben sinds kort in bezit van een grote harddisk met Hyperspin erop, en ik wil graag een soort htpc model pc die alles lekker soepel draait.

Maar wat heb ik nodig aan hardware om alle games soepel te draaien zoals:
dreamcast, saturn, psx, gamecube, wii.

Wat mij het het mooiste lijkt is een ingebakken gpu maar dat schijnt niet krachtig genoeg te zijn?

Wie o wie heeft zo'n systeem dat alles lekker draait, en kan mij wat advies geven.
het liefst een kant een klaar systeem, maar custom build is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Van het Hyperspin forum:
HyperSpin does not support the emulation of current generation systems. Posting themes or artwork for current generation systems or asking (including Private Message and Instant Message) for support in adding current generation systems to your HyperSpin setup is forbidden.

Current generation systems include:

1. Xbox 360
2. Playstation 3
3. Playstation 2
4. Nintendo Wii
5. Nintendo DS & Nintendo 3DS
6. Playstation Portable (PSP)
7. Nintendo Gamecube (Gamecube is still a viable revenue maker due to full backwards compatibility of the Nintendo Wii)
Nou heb ik ook enige vraagtekens hoe je aan de HDD bent gekomen; ik weet dus niet zo goed waar je heen wil met je vraag; als een leverancier al aangeeft dat vragen/helpen met iets niet mag, weet ik ook niet waarom je het hier post.

Hoe ben je aan de HDD met HyperSpin gekomen? Zo gekocht/gekregen? Ook dat is unsupported zoals op het forum van HyperSpin te lezen is.

Iets meer achtergrond info van jezelf (dus de startpost editen) zou erg welkom zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover333
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
Hyperspin draaid bij mij op een gewone i5 laptop. Onder windows 10 start hij goed op,

Echter ik krijg de controller niet goed geconfigureerd. op het hyperspin-forum wordt daar ook veel over geschreven. Win10 icm controller is moeilijk aan de praat te krijgen. Iemand daar mee ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover333
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
Ik heb de complete map / kopie van een vriend gekregen, Zelf de laatste versie van Hyperspin er overheen gekopieerd. Start goed op, maar zoals ik hierboven al schreef: ik heb problemen met de game-controller bediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:53

3DDude

I void warranty's

http://www.instructables....r-system-using-HyperSpin/

Hier instructies.
Also you will need to buy a program called Xpadder.
This will allow you to set keyboard commands on your controller.
For $10 it is a must have program. :?

http://www.instructables....der-to-control-HyperSpin/

Ah dat is een digitaale versie van een controller >:) ;)

Das dus oud:
Hier nieuw filmpje: http://www.instructables....pin-Complete-Home-Arcade/
Hier zou ik zelf naar kijken om een beetje een idee te krijgen wat waar zit en hoe het werkt ;)

[ Voor 97% gewijzigd door 3DDude op 12-05-2016 23:31 ]

Be nice, You Assholes :)