Routing and Rem. Access: properties access denied

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:57
Ik heb win2k server sp2 draaien, daar staat routing and remote access op geinstalleerd.

Nu wil ik echter via mmc vpn configureren. Als ik echter de properties wil opvragen van de desbetreffende server in mmc krijg ik de melding: you do not have the required permissions to view the properties.

Normaal kan je door op het plusje te drukken voor de server een lijst krijgen met onderdelen die zijn geinstalleerd. Als ik hier op druk verschijnt er niets, het klapt niet verder uit en er verschijnt een rood bolletje bij de server.

VPN en NAT werken echter wel, ik kan er alleen niks meer aan instellen :?

Ik heb weinig hoop, maar weet iemand mischien hoe ik dit op kan lossen?

• Burningcd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Hoe ben je ingelogd ?

En die andere server, is dat hetzelfde domain of een ander ?

Als de server op een ander domain hangt, moet Enterprise Admin zijn.
Als ik me niet vergis is de standaard administrator dat niet.
Moet je even kijken bij de groepen waar de admin lid van is.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:57
natuurlijk vergeten te vermelden dat ik ben ingelogd als domain administrator, maar ook de lokale administrator-user van de machine heeft dat.

Er is maar een server in dit verhaal, en wanneer ik van daar af (lokaal dus)probeer bij routing and remote access te komen dan kan dat niet, dit heeft echter wel gewerkt, maar Joost mag weten wat er is veranderd

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Misschien Firewall draaien. en die geen toegang gegeven tot MMC. Had ik ook een keer met norton personal firewall. FF bijstellen en toen weer volledig toegang.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.