Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sluikreclame voor

Pagina: 1
Acties:

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
Het onderwerp is dat een dorp in Drenthe een glasvezelnetwerk aan gaat leggen waarbij klanten snelheden tot 10Gb kunnen krijgen.

Volgens Tweakers wordt het aangeboden door Tweak.
Om dan een AANTAL alinea's verderop nog even tussen neus en lippen door op te merken Naast Tweak gaan de providers Stipte, Fiber en de zakelijke provider WeServe diensten aanbieden op het glasvezelnetwerk.

Tweak biedt het dus niet aan, tenminste niet alleen, zoals de kop van het artikel suggereert. Nogal trieste vorm van sluikreclame voor Tweak, als je het mij vraagt.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:24
Ja, die gaan diensten aanbieden, maar geen 10Gbit lijntje, en daar ging het artikel juist over. Als Tweak slechts een 1Gbit lijntje zou aanbieden was het waarschijnlijk helemaal geen nieuws geweest, want dat is nou eenmaal niet zo bijzonder.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Alleen Tweak zal in principe het 10Gbit/s-glasvezel aanbieden.
Wat is hier niet duidelijk aan nadat je de kop van het artikel gelezen hebt?

"When you grow up your heart dies"

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:34

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Maar ik begrijp dat Tweak als enige 10gbit gaat leveren, en dat is juist het nieuwswaardige deel.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Topicstarter
@Dorus, @Sjaool, @Johan
dat is wat me stoort aan het bericht: andere media melden dat er 10 Gb wordt aangeboden, punt. Niet dat er maar 1 aanbieder van 10 Gb zou zijn, maar er wordt een glasvezelnetwerk uitgerold waar 10 Gb op mogelijk is, onafhankelijk van de aanbieder.
Het zou ook raar zijn als alleen Tweak 10 Gb aan zou kunnen bieden, en de anderen niet.

Voorbeeld: http://nos.nl/artikel/209...ternet-van-nederland.html

Edit:
als ik op de site van De Wolden kijk staat er in een van de documenten inderdaad dat alleen Tweak 10Gb aanbiedt: https://glasvezeldewolden...0De%20Wolden%20100316.pdf (PDF alert!)

Kan een slotje op het topic

[ Voor 22% gewijzigd door Pietervs op 11-03-2016 11:56 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb er voor gekozen me te richten op het technische deel van het project en niet zozeer op de Drentse gemeente (initiatieven voor glasvezel zijn er voldoende en ze zullen allemaal wel sneller internet willen). Ik dacht dat dit interessanter voor onze lezers zou zijn. Toen kwam ik er achter dat het inderdaad alleen Tweak is dat hier voor verantwoordelijk is en dat ze hun methode wellicht ook naar andere gebieden gaan uitrollen. Vandaar dat de provider eruit gelicht wordt. Het is met nadruk niet bedoeld als sluikreclame of iets dergelijks.
Pagina: 1