Facebook ad facturering voor andere pagina

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Ik heb een opdracht gekregen om een simpele Facebook advertentie aan te maken, op een niet door mij beheerde bedrijfspagina. De beheerder daarvan heeft mijn 'persoonlijke' account mede beheerder gemaakt.

Nu zit ik te denken hoe ik dit het best kan doen qua facturatie. Voor het aanmaken van de advertentie sets factureer ik uurtarief (dus gewoon zakelijk), maar hoe doe je dit met het ad budget? Is het handig om het van mijn advertentie account te betalen en daarna de klant een factuur te sturen voor precies hetzelfde of gebeurd dit anders? Klant bijvoorbeeld zelf zijn bankgegevens koppelen?

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manta
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11-2023
Je kunt 2 dingen doen:
- In je eigen advertising account laten draaien en zelf de kosten factureren
- De klant een advertising account aan laten maken en daar vervolgens toegang toe aanvragen (https://www.facebook.com/business/help/195296697183682)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 16:54

André

Analytics dude

Ik zou het via zijn eigen account laten lopen. Dan hoef jij de kosten niet voor te schieten, en als er onenigheid ontstaat hoef jij niet bang te zijn dat je je geld niet krijgt. Ook kan de klant dan eenvoudig naar een ander persoon overstappen, dat gaat niet als de campagne aan jouw account vast zit.