opstart problemen HP Pavilion g7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottah
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik heb een probleem met mijn HP Pavilion G7 en ik hoop dat 1 van jullie mij kunnen helpen.. Bij het opstarten van mijn laptop krijg ik een zwart scherm te zien. Hij gaat wel gewoon aan want ik hoor de fans draaien. Ook gaan de ledjes van de CAPS LOCK en de NUM lock knipperen. Ook werkt de dvd speler gewoon. Althans hij gaat open.

Nu kreeg ik vlak daarvoor al problemen ermee. Als ik een klein beetje op mijn toetsenbord drukte kreeg ik strepen op mijn scherm. Vlak daarna viel hij uit en moest ik de BIOS updaten.. Dat dus gedaan. Na het opnieuw opstarten werkte het niet meer.

Ik heb hier voor nog nooit problemen met mijn laptop gehad. Viel nooit uit o.i.d.

Weet iemand hoe ik dit eventueel zou kunnen oplossen en of dit wel rendabel is?

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:21

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Klinkt alsof je een probleem hebt met de videochip. Deze heeft last van losse contacten (heeft een reflow nodig). Iets wat je veel meer leest. Bij drukken op het toetsenbord (waaronder deze chip zit) krijg je strepen etc. Misschien krijg je bij drukke op het toetsenbord bij booten wel beeld.

Je caps lock en num lock knipperen nu om een error code aan te geven.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welke versie van de HP Pavilion g7 heb je precies. Er staan er een hele berg in de pricewatch.