Mijn vraag
ik heb een sony xperia z3 compact. Alleen met het volgende probleem:
Wanneer iemand mij belt, hoort de beller mij heel ver weg met een echo.
Wanneer ik hem dan op de luidspreker zet klinkt het alsof er gebeld op straat in de wind, ook hierbij erg veel echo!
Ik (met de z3 compact) hoor de beller luid en duidelijk zonder problemen maar de beller kan mij niet verstaan.
Wat ik al geprobeerd heb:
-terug naar fabrieksinstellingen
-ruis hoger en lager gedaan werkt ook niet
-telefoon volume hoger lager tijdens bellen (werkt een klein beetje maar nog steeds erg lastig te verstaan)
-contact met sony gehad, die zeggen dat er "vast ergens een app is die het probleem veroorzaakt". Maar alleen alle standaard apps zitten erop en geen nutteloze andere apps.
De telefoon-maak-meneer zegt het is de microfoon kost je 70 euro
(zonder de telefoon gezien te hebben he haha!)
hopelijk iemand die dit herkent? en mij kan helpen...
ik heb een sony xperia z3 compact. Alleen met het volgende probleem:
Wanneer iemand mij belt, hoort de beller mij heel ver weg met een echo.
Wanneer ik hem dan op de luidspreker zet klinkt het alsof er gebeld op straat in de wind, ook hierbij erg veel echo!
Ik (met de z3 compact) hoor de beller luid en duidelijk zonder problemen maar de beller kan mij niet verstaan.
Wat ik al geprobeerd heb:
-terug naar fabrieksinstellingen
-ruis hoger en lager gedaan werkt ook niet
-telefoon volume hoger lager tijdens bellen (werkt een klein beetje maar nog steeds erg lastig te verstaan)
-contact met sony gehad, die zeggen dat er "vast ergens een app is die het probleem veroorzaakt". Maar alleen alle standaard apps zitten erop en geen nutteloze andere apps.
De telefoon-maak-meneer zegt het is de microfoon kost je 70 euro

hopelijk iemand die dit herkent? en mij kan helpen...