Even jullie hulp nodig
😃
Ik wil een nieuwe pc aanschaffen om hiermee videobewerking te gaan doen (Adobe Première of Vegas Pro) en foto's te bewerken (PS en LightRoom).
Daarnaast zal het ook voor normaal thuis gebruikt gaan worden. Af en toe een spelletje maar dat is verre van belangrijk.
Nu heb ik een offerte gekregen voor deze pc samenstelling voor €1200.00 (ongeveer wat ik max kan besteden hieraan)
Tevens heb ik al een monitor / keyb/ etc. en een SB-XFI Xtreme Music (PCI kaart), die ik erbij wil gebruiken.
Zie: http://goo.gl/9Tv5QV
Specs
--------
Motherboard: ASRock B85M Pro4
Intel core i7 4790k/4,0GHz
Corsair Hydro series H55 (liquid cooling)
Kingston HyperX fury 16GB (1600MHz)
Nvidea GeForce GTX750TI (2 GB)
550W Corsair VS550 (power supply)
Samsung 850 EVO 250 GB SSD
Seagate Barracuda 2TB HDD
LG Blu Ray burner
All in one card reader (internal bay)
Windows 10 home - 64 bit
CPU + GPU Overclocking
3 year warranty
Vraag;
Denken jullie dat dit voldoet voor mijn wensen/doel en/of hebben jullie nog tips of wellicht een betere winkel?
(Zelf bouwen heb ik eerlijk gezegd weinig tijd voor, dus zou en kant-en-klaar systeem moeten zijn)
😃
Ik wil een nieuwe pc aanschaffen om hiermee videobewerking te gaan doen (Adobe Première of Vegas Pro) en foto's te bewerken (PS en LightRoom).
Daarnaast zal het ook voor normaal thuis gebruikt gaan worden. Af en toe een spelletje maar dat is verre van belangrijk.
Nu heb ik een offerte gekregen voor deze pc samenstelling voor €1200.00 (ongeveer wat ik max kan besteden hieraan)
Tevens heb ik al een monitor / keyb/ etc. en een SB-XFI Xtreme Music (PCI kaart), die ik erbij wil gebruiken.
Zie: http://goo.gl/9Tv5QV
Specs
--------
Motherboard: ASRock B85M Pro4
Intel core i7 4790k/4,0GHz
Corsair Hydro series H55 (liquid cooling)
Kingston HyperX fury 16GB (1600MHz)
Nvidea GeForce GTX750TI (2 GB)
550W Corsair VS550 (power supply)
Samsung 850 EVO 250 GB SSD
Seagate Barracuda 2TB HDD
LG Blu Ray burner
All in one card reader (internal bay)
Windows 10 home - 64 bit
CPU + GPU Overclocking
3 year warranty
Vraag;
Denken jullie dat dit voldoet voor mijn wensen/doel en/of hebben jullie nog tips of wellicht een betere winkel?
(Zelf bouwen heb ik eerlijk gezegd weinig tijd voor, dus zou en kant-en-klaar systeem moeten zijn)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 632472 op 10-03-2016 16:29 ]