We zien steeds meer AIO systemen op de markt komen voor zowel CPUs als GPUs. In hoeverre is het mogelijk/zinvol om een gaming pc samen te stellen,waarbij de CPU gekoeld wordt door een NZXT kraken x61 en de GPU te koelen door bijvoorbeeld gebruik te maken van een EVGA GTX 970 hybrid? Heeft de kast dan nog extra fans nodig en stel dat ik het in een CoolerMaster: Mastercase Pro 5 stop, hoe deel ik de kast dan in?
Vraag
Alle reacties
2 lossen AIO koelers heeft niet mijn voorkeur maar het kan wel. Je kan je cpu loop bv boven in plaatsen en je gpu aan de achterkant. En ja draaien iets koeler. Maar zeker met bv een 970 in mijn ogen niet nodig.
561369
Precies dit, maar dan wel ervoor zorgen dat je drie intake fans hebt, zodat je toch nog een positieve of neutrale luchtdruk kunt krijgen in je case. Mits je intake fans natuurlijk plus minus dezelfde hoeveelheid lucht verplaatsen als je outtake, al zal dit wel redelijk snel zijn, gezien al je exhaust fans lucht door een radiator moeten drukken of trekken.loki504 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:38:
2 lossen AIO koelers heeft niet mijn voorkeur maar het kan wel. Je kan je cpu loop bv boven in plaatsen en je gpu aan de achterkant. En ja draaien iets koeler. Maar zeker met bv een 970 in mijn ogen niet nodig.