Je geeft aan dat je een zwave schakelaar zoekt maar ook dat deze schakelaar op 12V moet werken? Ik ken maar 1 module welke op 12V werkt en dat is meer een sensor module welke zijn status via zwave doorgeeft en afhankelijk van input zijn relais gelijk meeschakeld (het relais is niet zelf te bedienen via zwave), de module in kwestie is de FGBS-001 van Fibaro.
Ik zou als ik jouw was anders eens kijken naar een ETH008 of ETH484, de 1e heeft 8 relais en geen inputs de 2e heeft 4 relais en wat open collector uit/ingangen + 4 analoge inputs.
Deze zou je namelijk ook via je domotica controller kunnen bedienen of rechtstreeks via app. De bordjes werken zelf op 12V en de relais zijn geschikt voor 16A 250VAC bij niet inductieve load.
Enige puntje van aandacht is dat de bordjes wel via ethernet aangesloten moeten worden maar verder kun je er best leuke dingen mee verzinnen omdat je ook de status kunt uitlezen en technisch zou je aan de inputs een schakelaar kunnen maken waarmee je dus ook lokale bediening kunt realiseren.
edit:
Blijkbaar bestaan er ook al wifi modules
http://www.robot-electron...8-x-16a-relay-module.html
[
Voor 7% gewijzigd door
The-Source op 10-03-2016 17:18
]