Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

Hoe kan de witte uitvoering wel een Android 6.0 versie hebben en die van zwart en goud niet? :?

Ik hoor graag van u.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
Klopt niet, beide zitten op Android 6.0. Heb zojuist de wijziging aangevraagd maar dat kon je zelf ook doen ;).

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:40:
Hoe kan de witte uitvoering wel een Android 6.0 versie hebben en die van zwart en goud niet? :?
Hoi Jeroen,

Welkom op Tweakers. Een goed topic dient te voldoen aan een aantal richtlijnen. Deze zijn hier te vinden: Het algemeen beleid #quickstart.

Ik neem aan dat je dit uit de Pricewatch hebt gehaald? Het is handiger (lees: verplicht) om meer achtergrond informatie te geven als je een topic aanmaakt. In dit geval was het dus makkelijk geweest als je zelf even de link had toegevoegd.

--

Ik verwacht dat de specificaties fout zijn. Het zijn allemaal toestellen van een jaar oud en toen bestond Android 6.0 nog niet. Verder staat op de website dat de 4X standaard geleverd wordt met Android 4.4, maar dit had je natuurlijk ook al zelf gevonden ;)
Raznov schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:46:
Klopt niet, beide zitten op Android 6.0. Heb zojuist de wijziging aangevraagd maar dat kon je zelf ook doen ;).
Weet je zeker dat ze al op 6.0 zitten? Op de website van Honor is de laatst beschikbare software: Honor 4X Firmware (Che2-L11,Andriod 4.4.2,EMUI 3.0,V100R001C432B120,Western Europe).

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 10-03-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08
rens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:46:
[...]
[...]
Weet je zeker dat ze al op 6.0 zitten? Op de website van Honor is de laatst beschikbare software: Honor 4X Firmware (Che2-L11,Andriod 4.4.2,EMUI 3.0,V100R001C432B120,Western Europe).
Geheel correct, ik zag het op de FB pagina van Honor 4X, maar blijkbaar zijn ze daar ook goed in het aankondigen van Android 6 op de Honor 6. Vreemd gedrag, maar de 4X is nog Android 4.4.2 ja.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Raznov schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:58:
[...]

Geheel correct, ik zag het op de FB pagina van Honor 4X, maar blijkbaar zijn ze daar ook goed in het aankondigen van Android 6 op de Honor 6. Vreemd gedrag, maar de 4X is nog Android 4.4.2 ja.
Dan kloppen de wijzigingen die je net hebt aanvraagt niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eens met De regels voor dit forum, want dit is niet waar een forum voor is bedoeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.