Toon posts:

ik weet niet of dit het goeie forum is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
maar : ik heb een logitech webcam

en nu heb ik zon gratiz dingetje waar die pics komen en ik heb heir thuis op het netwerk een servertje staan met men site enzo heel boeiend maar kan ik men cam ook de beelden naar mijn server sturen over het netwerk en dat mensen het dan vandaar kunnen bekijken ?

greetz jeroen

Verwijderd

beter kun je beter een normale titel kiezen... En zet dan in je bericht dat je het niet weet... dit is namelijk irritant voor mensen die de search gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 15:48 schreef Phuq-R het volgende:
beter kun je beter een normale titel kiezen... En zet dan in je bericht dat je het niet weet... dit is namelijk irritant voor mensen die de search gebruiken.
het spijt me meneer !

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
/ -> [nt] :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 15:53 schreef Bulldog het volgende:
/ -> [nt] :)
okay

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zorg er voor dat op je server een ftp-server draait die bij je homepage kan komen en maak met de logitech software de instellingen zo dat de beelden geupload worden daarheen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 16:28 schreef teigetjuh het volgende:
Zorg er voor dat op je server een ftp-server draait die bij je homepage kan komen en maak met de logitech software de instellingen zo dat de beelden geupload worden daarheen.
hmmzz

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Handig he, die punt en komma op je toetsenbord!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 16:36 schreef supershoe het volgende:
Handig he, die punt en komma op je toetsenbord!
waarvoor zitten die er eigenlijk op :)

Verwijderd

Daar zijn allerlei methodes voor. Ik zou zeggen, ga eens naar www.download.com oid en zoek even op webcam, dan komen de programma's vanzelf bovendrijven.

Wat je bv. ook kunt doen is op je server de FTP-map waar je die foto's in wil hebben delen via bestands- en printerdeling en dan in je logitech software die directory instellen..
Pagina: 1