Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik gebruik al verschillende auto's en telefoons houders van Brodit. Zijn steeds 2 componenten: auto-specifiek deel en een telefoon-specifiek deel.
Doordat ze precies voor je telefoon gemaakt zijn past het gewoon altijd (ze hebben soms ook speciale versies van de houders voor als je een hoesje gebruikt).
Is dus niet draadloos laden, maar wel gewoon je telefoon inschuiven en klaar. Zit gewoon meteen goed vast.
Doordat ze precies voor je telefoon gemaakt zijn past het gewoon altijd (ze hebben soms ook speciale versies van de houders voor als je een hoesje gebruikt).
Is dus niet draadloos laden, maar wel gewoon je telefoon inschuiven en klaar. Zit gewoon meteen goed vast.
Als ik deze links volg, zie ik bij beide draadloze laders prominent een kabel in beeld lopen. Je voorkomt met deze laders weliswaar dat je de kabel aan je telefoon moet aansluiten, maar het eigenlijke probleem van zo'n slecht weggewerkte kabel los je er niet mee op.MrVegeta schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:31:
Daar kwamen deze twee kandidaten uit,
79,99 euro. iOttie Easy One Touch Wireless Qi Standard Charging Car Mount
39,99 euro - Itian Wireless charging autohouder
Een goede grap mag vrienden kosten.
Maar goed dat ik de units nog niet heb gekocht. Onze (nieuw) autoradio wordt met USB ingang geleverd. Vanuit daar is kan er ook een kabel naar de telefoon worden getrokken om op te laden
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Let daarbij op of de laadstroom voldoende is. Heb zon usb poort in het dashboard zitten voor een data stick met mp3. Ik gebruik hem alleen voor opladen. Bij spotify streemen via bluetooth en gps voor navigatie en flitsmeister loopt de telefoon echter leeg. Als je dan ook nog gaat bellen...
.
Bij of geen gps of geen spotify laad ie nog net wel bij.
Bij of geen gps of geen spotify laad ie nog net wel bij.
Al jarenlang fan van Brodit. Ook nu voor mijn iPhone X weer alles prima en netjes in de auto.
ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.