Inleiding
Welkom in dit topic over verschillende watchfaces. Ik merkte in de discussies over de verschillende Smartwatches dat er continue vragen zijn over welke watchface er door de verschillende tweakers word gebruikt. Vandaar dat het mij handig leek om een goed overzichtelijk topic te maken waar deze watchfaces te zien zijn.De regels
Om te zorgen dat we een overzichtelijk topic houden stel ik de het volgende format voor.Naam van de watchface
Voor welk OS is deze watchface
Afbeelding
Waar kan ik deze watchface krijgen?
Wat zijn de kosten?
Met welke smartwach gebruik ik deze watchface
Tevens is het zo dat verschillende watchfaces redelijk customizable zijn waardoor geen 1 watchface altijd hetzelfde is dus ook het dubbel posten van watchfaces (ik weet dat er veel mensen zijn die Ranger en Skymaster gebruiken) is toegestaan:)
optioneel
Ik weet niet of er interesse voor is, maar optioneel zou je onder je post ook nog je gebruikte horloge bandje en waar die te krijgen is onder je post kunnen zettenMijn voorbeeld
Naam van de watchfaceDeadpool
Voor welk OS is deze watchface
Androidwear
Afbeelding
Deadpool Active

Deadpool Standby

Waar kan ik deze watchface krijgen?
Google Play: Watch Face: Deadpool
Wat zijn de kosten?
€0,99
Met welke smartwach gebruik ik deze watchface
De Huawei Active Black
Ikzelf wissel nogal vaak van watchface en ben dus ook wel benieuwd naar wat jullie allemaal gebruiken.
Mochten jullie nog suggesties hebben om toe te voegen aan het format dan hoor ik dat uiteraard graag.
Cheers,
Vattick