Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mijn galaxy s7 is niet waterproof.. not at all..

Pagina: 1
Acties:
  • 1.416 views

Verwijderd

Topicstarter
ik deed de test opnieuw met mijn galaxy s7 edge 10 seconden in een glas water te steken... wat volgens samsung PERFECT mogelijk zou moeten zijn. speciaal voor jullie te tonen dat mijn samsung waarschijnlijk een productiefoutje heeft. of ze gewoon niet allemaal waterdicht zijn...
dit gebeurt er een kwartiertje later (niet op de moment zelf)

YouTube: My Galaxy s7 edge after 10 seconds in glas of water..

30 min later is dit probleem gewoon over en werkt de galaxy s7 gewoon terug normaal.

ik melde het aan samsung en dit was de reactie :

Samsung Belgium
Hoi Bram,
Het is niet aangeraden om jouw S7 toestel bloot te stellen aan water in beweging, zoals zeegolven, waterval, zwembad en stromend water uit kranen. Daarnaast mag je het toestel niet onderdompelen in heet water, waaronder zout water, geïoniseerd water of zeepsop. Samsung kan niet garanderen dat het toestel, bijvoorbeeld de touchscreen of andere features, normaal zou blijven werken als deze in aanraking is gekomen met water of andere vloeistoffen.
Als het toestel toch blootgesteld wordt aan schoon water, droog deze dan zorgvuldig af met een schoon, zacht doekje. In het geval dat het toestel met andere vloeistoffen in aanraking is gekomen, raden we je aan om het toestel eerst af te spoelen met schoon water en daarna met een schoon, zacht doekje te vegen.
Groetjes,
^Wendy

hiervan ga ik gewoon uit dat ze zich volledig indekken maar dat de galaxy s7 gewoon niet zo waterdicht is zoals iedereen denkt.
en hopelijk lezen zoveel mogelijk gebruikers hier deze reactie....

verder is het wel een TOPTOESTEL voor de duidelijkheid...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:35:...
hiervan ga ik gewoon uit dat ze zich volledig indekken maar dat de galaxy s7 gewoon niet zo waterdicht is zoals iedereen denkt.
En dezelfde kleine letters staan ook in de boekjes van je koffiezetter, je wasmachine, je auto en elk ander apparaat wat met "water" in aanraking komt; elk water (ook uit de supermarkt zoals Spa of Sourcy) bevat een enorme hoeveelheid mineralen en zouten die bij aanraking snel/langzaam de werking van een apparaat kunnen beinvloeden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:42
Maar kan je hem dan wel gebruiken in bad of onder de douche? Ik ken meerdere mensen die hem daarvoor hebben gekocht

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:33
Pendora schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:18:
Maar kan je hem dan wel gebruiken in bad of onder de douche? Ik ken meerdere mensen die hem daarvoor hebben gekocht
Warm water en helemaal zeep zijn pure no-no's, dus neen.

Nickname does not reflect reality

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:42
Brad Pitt schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:21:
[...]

Warm water en helemaal zeep zijn pure no-no's, dus neen.
Dank je. Ik zal ze waarschuwen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit heb je al in het Galaxy S7-topic gepost en meerdere malen hetzelfde posten staan we niet toe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.