Toon posts:

HTM: emailhandtekening

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen!
Op dit moment ben ik aan het klooien met een e-mailhandtekening voor een vriend z'n bedrijf. Het is met vrijwel gelukt, alleen krijg ik een raar beeld in de mobiele app van Gmail. Als ik de email in Gmail open in de browser geeft 'ie hem wel goed weer.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/33dj9lz.png

Is hier iets aan te doen, of zal ik hier mee moeten leven?

Hoogtes staan allemaal ingesteld, ook die van de afbeelding is 'gewoon' 57 px hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:02

skate master

Autodesk Educator Expert

Zonder gebruikte code voor de HTML handtekening is het behoorlijk koffie dik kijken.
Wat gaat er niet goed? Heb je ook een voorbeeld waarin het wel goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 15:31
Je moet bij alles zowel de hoogte als de breedte aangeven om in elke client een fatsoenlijke weergave te hebben. Het kan lang niet met alle html omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 11:40

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

weinig shoege ervan hoor maar lijkt me dat je responsive design zal moeten toepassen in de html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
caanova1984 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:55:
weinig shoege ervan hoor maar lijkt me dat je responsive design zal moeten toepassen in de html
Inderdaad weinig shoege van als je dat zo roept :P

Je hebt geen idee hoe slecht HTML support in e-mail is; stel je even pre-y2k HTML en toestanden voor met barre CSS ondersteuning en dan heb je een beetje een idee hoe de ondersteuning van nieuwere technieken in e-mail land is. Het is (bijna) een vak op zich en zal op z'n minst uitgebreid testen op de gewenste mailclients en -devices vereisen. "Responsive" in e-mail land is een heel ander beestje dan in browserland ;)

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 16-03-2016 17:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Gewoon dit lijstje aanhouden: https://www.campaignmonitor.com/css/b/

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Pagina: 1