Productreviews maken niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Als je een nieuwe productreview probeert op te slaan als (p)review krijg je bovenaan de volgende melding:

"Er is iets misgegaan bij het opslaan in de database, de (gewijzigde) review is niet opgeslagen."

Kan dus geen (p)reviews maken op dit moment. Gezien er de laatste 12 uur geen zijn toegevoegd gok ik dat het niet alleen aan mij ligt, al kan dat nog toeval zijn.

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 10:10

pclinde

TechGaming.nl

Hmmm vaag. Ik ervaar dit probleem niet. :O Witch Craft Foritain!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Foritain schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:52:
Als je een nieuwe productreview probeert op te slaan als (p)review krijg je bovenaan de volgende melding:

"Er is iets misgegaan bij het opslaan in de database, de (gewijzigde) review is niet opgeslagen."

Kan dus geen (p)reviews maken op dit moment. Gezien er de laatste 12 uur geen zijn toegevoegd gok ik dat het niet alleen aan mij ligt, al kan dat nog toeval zijn.
Ik kan dit ook niet reproduceren, niet als admin en niet als gewone gebruiker, niet als preview en niet al review.

Ik zie ook geen errors in de database. Gaat dit voor al jouw reviews of kun je een oude bijvoorbeeld wel editten?

[ Voor 72% gewijzigd door Kees op 10-03-2016 12:02 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Foritain
  • Niet online
Kees schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Ik kan dit ook niet reproduceren, niet als admin en niet als gewone gebruiker, niet als preview en niet al review.

Ik zie ook geen errors in de database. Gaat dit voor al jouw reviews of kun je een oude bijvoorbeeld wel editten?
Oude editten had ik niet getest. Wel een aantal producten getest (NZXT H440 New Edition zwart/wit, Tom Clancy - The division, en nog wat anders dat ik niet kan herinneren.

Ik zie echter dat het nu wel lukt een preview op te slaan. Zelf-helend probleem? :D Uitloggen hielp in elk geval niet, ander systeem ook niet. Maar nu dus geen issue meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Foritain op 10-03-2016 14:13 ]

• Foritain
  • Niet online
Kees schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Ik probeer zojuist een preview te maken waarbij ik vergeten was een score te geven, ipv de melding dat ik geen score heb gegeven kreeg ik de melding wederom dat er iets mis is gegaan in de db.

Hoewel ik zeker ben dat dit vorige keer niet het probleem was, zeker omdat ik toen langer aan het snuffelen ben geweest, wellicht wel een idee om de melding duidelijker te maken voor anderen in de toekomst?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Inderdaad, ticket voor aangemaakt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1