Wordpress custom fields plugin/widget

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-10 10:42
Hi all,

Korte vraag over Wordpress:

Ik ben op zoek naar een plugin/widget die het mogelijk maakt om extra velden te vullen. Per blogpost/pagina met een bericht moet een een sidebar widget bepaalde informatie weergeven die ik per blogpost kan vullen. Iemand ervaring/ideeën?

Beste antwoord (via Leezer14 op 31-05-2016 16:11)

Verwijderd

ACF lost de helft van je probleem op. Voor de weergave kun je in sidebar.php de velden opvragen. Wel even opletten dat $post->ID gebruikt (je zit 'buiten de loop')

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
[b]Leezer14 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:47:[/b

Ik ben op zoek naar een plugin/widget die het mogelijk maakt om extra velden te vullen. Per blogpost/pagina met een bericht moet een een sidebar widget bepaalde informatie weergeven die ik per blogpost kan vullen. Iemand ervaring/ideeën?
Je wilt dus een widget hebben, waar de tekst van blogposts komt te staan? Begrijp ik dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leezer14
Is niet helemaal wat het lijkt. Krijg het niet aan de praat zoals ik het wil.
rens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Je wilt dus een widget hebben, waar de tekst van blogposts komt te staan? Begrijp ik dit goed?
Zie voor je: Een bericht/blogpost over de hele breedte, met daarnaast een sidebar met widget die informatie laat zien, specifiek voor de post die open staat. Denk hierbij aan informatie als: Startdatum oid. Het is aanvullende informatie per blogpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Leezer14 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:56:
[...]

Zie voor je: Een bericht/blogpost over de hele breedte, met daarnaast een sidebar met widget die informatie laat zien, specifiek voor de post die open staat. Denk hierbij aan informatie als: Startdatum oid. Het is aanvullende informatie per blogpost.
Dit maakt het geheel een stuk duidelijker.

Wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden? Welke plugins heb je al getest en voldeden niet? Ik mis dat in je startpost.

Dit voorkomt dat mensen hier opties geven die je al geprobeerd hebt. Zonde van de tijd en energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leezer14
rens-br schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:59:
[...]

Dit maakt het geheel een stuk duidelijker.

Wat heb je zelf al geprobeerd en gevonden? Welke plugins heb je al getest en voldeden niet? Ik mis dat in je startpost.

Dit voorkomt dat mensen hier opties geven die je al geprobeerd hebt. Zonde van de tijd en energie.
http://www.advancedcustomfields.com/ is al gesprobeerd, maar krijg het niet aan de praat. Ik wil een x aantal velen aanmaken die ik per post kan vullen. Soort extra meta informatie die getoond wordt in de sidebar als widget. Wellicht een optie om in functions.php iets aan te maken, maar kom er zelf (nog) niet uit.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACF lost de helft van je probleem op. Voor de weergave kun je in sidebar.php de velden opvragen. Wel even opletten dat $post->ID gebruikt (je zit 'buiten de loop')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leezer14
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:04:
Hm dus velden aanmaken, vullen per post en dan dmv een stukje code opvragen? Ga ik proberen. Bedankt, kom er op terug
Pagina: 1