Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interlift
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-02-2024
Hoi,

Mijn vraag
Een collega heeft net een nieuwe iPhone 6s. Hij wil de contactgegevens op zijn oude telefoon, een Samsung, overzetten naar zijn iPhone. Nu zijn per ongeluk de gegevens van een andere telefoon overgezet naar de iPhone.
Hoe kunnen de verkeerd geïmporteerde contacten verwijderd worden en de juiste gegevens van de Samsung overgezet worden naar de iPhone?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nieuwste iOS zit er op.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via internet wordt gezegd dat bij - Instellingen > Stel opnieuw in - alle gegevens gewist kunnen worden. Dit hebben we gedaan maar dit heeft niet het gewenste resultaat tot gevolg gehad.

Alvast bedankt

Beste antwoord (via Interlift op 10-03-2016 09:55)

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Instellingen > iCloud > Contacten. Selector uitzetten, vervolgens komt de vraag of je de contacten lokaal wil behouden of ook vewijderen. Job done.

NRG

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Je geeft aan dat hij net een nieuwe iPhone 6s heeft gekocht.
Dus zal er niks op zitten right. Ik zou hem gewoon weer resetten en dan de optie aanklikken in de setup menu om van samsung te importeren. ( die optie heeft de iphone )
En anders kan je wat Apps vinden in de Appstore?
Probeer anders dit ?

http://www.phonetransfer....-to-iphone-6.html?lang=nl

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Instellingen > iCloud > Contacten. Selector uitzetten, vervolgens komt de vraag of je de contacten lokaal wil behouden of ook vewijderen. Job done.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:06
Kans is groot dat de gegevens in icloud zijn gezet, daarom zijn ze naar de reset van de telefoon nog steeds beschikbaar. Dus even inloggen op icloud.com en alle contacten daar verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interlift
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-02-2024
Het is gelukt, bedankt!