Hallo, Mijn naam is Rico ik zou graag een nieuwe PC willen kopen heb hem nu alleen nog nodig voor school (autocad) en ik wil er ook op gaan gamen.
Aangezien Ik toch later pas wil gamen koop ik mijn video kaart ook later heb ik nu een groter budget voor mijn PC nog zonder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op mijn nieuwe PC ga ik vooral veel op het internet en werk ik in word. Dus hele lichte processen. Maar later wil ik er wel op gaan gamen. Zoals GTA 5 op redelijke settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
de max prijs nu ligt tussen de 400/500 euro maar er kan op sommige dingen bespaard worden dat ik die later koop. Zoals een video kaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb toetsenbord, muis en een vga beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, Voeding, Kast, Processor, geheugen, ram geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wat ik echt graag wil hebben is een witte kast voor de rest de kleur van de componenten boeit me niet zo.
Ga je overklokken?
licht er aan hangt van jullie advies af
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen zien wat voor componenten jullie hiervoor zouden gebruiken.
Aangezien Ik toch later pas wil gamen koop ik mijn video kaart ook later heb ik nu een groter budget voor mijn PC nog zonder.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op mijn nieuwe PC ga ik vooral veel op het internet en werk ik in word. Dus hele lichte processen. Maar later wil ik er wel op gaan gamen. Zoals GTA 5 op redelijke settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
de max prijs nu ligt tussen de 400/500 euro maar er kan op sommige dingen bespaard worden dat ik die later koop. Zoals een video kaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb toetsenbord, muis en een vga beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, Voeding, Kast, Processor, geheugen, ram geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wat ik echt graag wil hebben is een witte kast voor de rest de kleur van de componenten boeit me niet zo.
Ga je overklokken?
licht er aan hangt van jullie advies af
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen zien wat voor componenten jullie hiervoor zouden gebruiken.
[ Voor 89% gewijzigd door ricodudink op 14-07-2016 17:21 ]