Game PC/werk PC 500 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricodudink
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 31-01-2024
Hallo, Mijn naam is Rico ik zou graag een nieuwe PC willen kopen heb hem nu alleen nog nodig voor school (autocad) en ik wil er ook op gaan gamen.
Aangezien Ik toch later pas wil gamen koop ik mijn video kaart ook later heb ik nu een groter budget voor mijn PC nog zonder.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op mijn nieuwe PC ga ik vooral veel op het internet en werk ik in word. Dus hele lichte processen. Maar later wil ik er wel op gaan gamen. Zoals GTA 5 op redelijke settings

Wat mag het systeem gaan kosten?
de max prijs nu ligt tussen de 400/500 euro maar er kan op sommige dingen bespaard worden dat ik die later koop. Zoals een video kaart.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb toetsenbord, muis en een vga beeldscherm.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, Voeding, Kast, Processor, geheugen, ram geheugen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige wat ik echt graag wil hebben is een witte kast voor de rest de kleur van de componenten boeit me niet zo.

Ga je overklokken?
licht er aan hangt van jullie advies af

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen zien wat voor componenten jullie hiervoor zouden gebruiken.

[ Voor 89% gewijzigd door ricodudink op 14-07-2016 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:56
Ik zou voor een andere behuizing gaan, bijvoorbeeld de pricewatch: BitFenix Comrade Window Wit of pricewatch: BitFenix Neos Wit/Blauw

Verder ziet je build er goed uit, een solide basis om later up te graden naar een game PC (door simpelweg een videokaart toe te voegen).

Houd er wel rekening mee dat 250 GB je totale opslag is, mocht je een grote hoeveelheid bestanden hebben zit hij redelijk snel vol. Een 1TB harde schijf ernaast is dus een slimme investering (eventueel ook later, samen met een videokaart).

V&A advertenties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricodudink
Koen179 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:58:
Ik zou voor een andere behuizing gaan, bijvoorbeeld de pricewatch: BitFenix Comrade Window Wit of pricewatch: BitFenix Neos Wit/Blauw

Verder ziet je build er goed uit, een solide basis om later up te graden naar een game PC (door simpelweg een videokaart toe te voegen).

Houd er wel rekening mee dat 250 GB je totale opslag is, mocht je een grote hoeveelheid bestanden hebben zit hij redelijk snel vol. Een 1TB harde schijf ernaast is dus een slimme investering (eventueel ook later, samen met een videokaart).
Sorry dat ben ik nog vergeten te zeggen heb nog een hhd van 3tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
Dan zit je wat mij betreft goed met deze build :). Voor jouw budget kun je niet veel meer besparen of meer performance eruit halen.

Succes!

V&A advertenties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricodudink
Koen179 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:12:
Dan zit je wat mij betreft goed met deze build :). Voor jouw budget kun je niet veel meer besparen of meer performance eruit halen.

Succes!
Oohja en zou je kunnnen uitleggen waarom die andere case??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
Op zich is die Zalman geen verkeerde case, maar als ik de reviews las zijn er betere behuizingen voor minder geld zelfs. Ik heb zelf een systeem in een BitFenix Neos en Comrade gebouwd, met beide heb ik een zeer goede ervaring! Uiteraard is het kabelmanagement niet top, maar dat kun je ook niet verwachten voor zo'n prijs. Wil je per se een case met window?

V&A advertenties

Pagina: 1