42ls575s LG televisie. Keuze tussen input lag of lager FPS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Hi,

Ik blijf maar struggelen met deze TV.. Nu voornamelijk Destiny Ik bezit een PS4 overigens.

Ik heb de keuze tussen of massive input lag op normale modus (goeie FPS) - of zonder input lag op Game modus maar met crappy FPS / screen lag. Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand zeggen of dit op te lossen is? Alle hulp is welkom.

Bvd

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even heel snel gezocht: https://itechscotland.wor...on-the-lg-42lw650t-3d-tv/ en elders vond ik nog iets over "we recommend locating this feature in the settings, tuning to the User setting and changing the Judder Reduction component completely off to 0, and Motion Blur at level 9 with the exception of sports programming or fast action in broadcast programming for which the feature actually adds quality. This tradeoff will produce lots of jerky judder but it's worth it."

Werkelijk geen idee hoe veel dit nog kan helpen maar ik zag in ieder geval op de Duitse site van LG dat de laatste firmware versie van 25 september 2015 is; release-notes heb ik er even niet van.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• overdoseh
Bedankt voor het meekijken. Echter is dat wel een andere tv. En heb ik die settings ook geprobeerd.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deze tv kan helemaal geen extra FPS (boven de 60fps) toveren. Zit die judder reduction er wel op?? Je moet gewoon de HDMI poort naar PC hernoemen voor de laagste input lag en als het kan met die Motion Blur reduction spelen

Deze review is nog wel nuttig: http://hdguru.com/lg-55lm...isnt-120-hz-updated/8281/
Wel Judder maar geen Motion Blur reduction instelling bij User? Dat zou dan de black frame insertion moeten zijn ...

Laat Destiny nou net een 30fps game zijn :D . Maar sowieso is hernoemen naar PC de beste oplossing en dan kan je daarin nog met Trumotion aan/uit, etc. spelen ...

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 10-03-2016 11:50 ]

• overdoseh
Het probleem is dat ik judder niet kan aanpassen als ik mijn hdmi op PC zet. Dit wordt dan donkergrijs (niet selecteerbaar). Dit verbetert inderdaad mijn input lag. Maar het wordt veel minder vloeiend...

[ Voor 13% gewijzigd door overdoseh op 11-03-2016 00:30 ]

• overdoseh
apis29 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:28:
Laat Destiny nou net een 30fps game zijn :D . Maar sowieso is hernoemen naar PC de beste oplossing en dan kan je daarin nog met Trumotion aan/uit, etc. spelen ...
Oftewel, de trumotion optie waarin je de judder aan kan passen wordt donkergrijs waardoor je het niet eens kan selecteren in de HDMI 'PC' modes. :'(
Pagina: 1