Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 13:52
hallo

ik heb sinds vandaag een s7 edge uit duitsland met O2 bloatware.
Deze kan ik per app gaan verwijderen maar als ik dan mijn telefoon herstel dan zit ik weer met hetzelfde probleem,dus kan ik hem laten integreren in nederland of de engelse versie.
Ik zag dat de firmware al wel te downloaden is maar er zijn een paar soorten,de mijne heeft op het laatst b4 maar heb ook al b6 gezien.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Beste antwoord (via martijnuitoss op 12-03-2016 21:31)

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
martijnuitoss schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:10:
hallo

Deze kan ik per app gaan verwijderen maar als ik dan mijn telefoon herstel dan zit ik weer met hetzelfde probleem,dus kan ik hem laten integreren in nederland of de engelse versie.
Ik zag dat de firmware al wel te downloaden is maar er zijn een paar soorten,de mijne heeft op het laatst b4 maar heb ook al b6 gezien.

Gewoon via Odin PHN (Nederlandse) firmware flashen. Originele rom: http://www.sammobile.com/...U1APBF_G935FPHN1APBD_PHN/

[ Voor 64% gewijzigd door battia op 11-03-2016 17:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• battia
martijnuitoss schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:10:
hallo

Gewoon via Odin PHN (Nederlandse) firmware flashen. Originele rom: http://www.sammobile.com/...U1APBF_G935FPHN1APBD_PHN/

[ Voor 64% gewijzigd door battia op 11-03-2016 17:44 ]

• battia
Is het nog gelukt trouwens?

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 13:52
hoihoi

ja ben er effe mee bezig geweest,het is gelukt de bloatware is weg.
enige nadeel is nu dat mijn knox sensor ziet dat er andere firmware op gezet is maar batis niet zon ramp.

thanks in ieder geval.wist niet dat het zo makkelijk kon.

• battia
martijnuitoss schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:31:
hoihoi

ja ben er effe mee bezig geweest,het is gelukt de bloatware is weg.
enige nadeel is nu dat mijn knox sensor ziet dat er andere firmware op gezet is maar batis niet zon ramp.

thanks in ieder geval.wist niet dat het zo makkelijk kon.
Hahaha, geen probleem.