Backup van Whatsapp gesprekken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albla
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 17:37
Hallo,
Ik heb een iPhone 5c met 8gb geheugen en heb de laatste tijd veel problemen met deze opslagcapaciteit. Hij zegt: 'onvoldoende opslagslagruimte op uw iPhone voor het maken van een icloud reservekopie'
Ik vind dit raar want wat heeft mijn huidige geheugen te maken met opslag in de cloud? Zoals dit bericht suggereert.

Ik vind mijn telefoon volledig resetten niet erg, maar als iemand mij een goede tip/programma geeft om te zorgen dat ik mijn whatsapp gesprekken kan backuppen (icloud werkt dus niet..) stel ik dat erg op prijs!

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Backup maken met iTunes. Kijk ook of je de nieuwste Whatsapp update hebt, 2.12.15. De vorige liet je opslag vollopen, misschien hierdoor problemen met je backup?

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04
Zou het ook niet te maken hebben dat WhatsApp eerst een export maakt om vervolgens deze te kopiëren naar iCloud? Dan zou je dus de ruimte die WhatsApp nu gebruikt nog een keer moeten hebben om de export te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:31
Misschien gerelateerd aan dit probleem in WhatsApp? http://www.iculture.nl/wh...e-opslagruimte-problemen/

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albla
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 17:37
Bedankt voor alle reacties, ik ga ze straks even op m'n gemak allemaal proberen. Het heeft inderdaad wel te maken met die export denk ik.. Het probleem is nu wel een beetje uit de hand aan het lopen aangezien whatsapp gestopt is met werken nu..
Thanks again!