laptop 500-600

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lampje_123
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-08-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil laptop vooral gebruiken voor school, internetten, netflixen (geluid is totaal onbelangrijk voor mij), en eventueel ook gamen. Ik zou bijvoorbeeld Fall out 4 willen spelen. Maar als er 2 laptops zijn, eentje met 4GB en 8GB en een laptop van 4GB is veel beter dan 8GB, dan neem ik maar gewoon die laptop met 4GB.

Wat mag het systeem gaan kosten?
500 euro (600 kan, maar liever niet)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk niet echt, hoewel ik ASUS goed vind. Mijn huidige laptop is ASUS A52J. Hij is vijf jaar oud, hij werkt nog prima alleen heeft hij nu steeds vaker kuren (uitvallen, sloom en..ja gewoon oud :P).

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Iedereen zegt dat SSD enorm prettig is, dat zou ik ook willen. Er zijn tegenwoordig laptops met HDD scherm, ik heb geen idee of dat prettig is want de scherm die mijn laptop nu heeft, is voor mij goed genoeg.
Ik bedenk me net dat de dvd-speler voor mij niet echt nodig is, ik kijk nu amper dvd op mijn laptop. Verder neem ik laptop niet vaak mee, misschien alleen school als het nodig is. Laptop hoeft ook geen extreem accuduur te hebben. Laptop moet 15,6 inch schermformaat hebben. Ik ga niets bijplaatsen, heb geen ervaringen daarin en ga dat ook niet doen. SDD of degelijks kan ik dus niet bijplaatsen.

Ik heb geprobeerd om zelf naar laptops te zoeken, maar er zijn zoveel laptops en ik heb geen idee welke laptop ik moet kiezen (iets met te veel keuzes-probleem).

Samenvatting:
- 15,6 inch schermformaat
- normale accuduur
- SDD
- 8 GBU (4 mag ook)
- goede videokaart (voor eventueel games)
- niet te zwaar

[ Voor 15% gewijzigd door Lampje_123 op 09-03-2016 20:44 ]

Alle reacties

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:54
Ik denk dat dit beter past bij "laptop aankoopadvies"

Nu is er vandaag ook dit gepost, zes laptops maar ze zijn wel zo'n 600 euro.
reviews: Basislaptop Round-up - Zes laptops van zeshonderd euro vergeleken

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Het zoeken word veel makkelijker als je speciefiek opschrijft wat je echt wil hebben, probeer het wat aan te vullen. Dan word het zoeken een stuk makkelijker.
Bijv. Schermformaat en type scherm, een andere tweaker kan je evt wel adviseren over de gpu dat is namelijk niet te verandern.verder je hebt het over school gebruik ga je de laptop meenemen kijk dan naar het gewicht evt accuduur. Ga of kan je zelf geheuegen bijplaatsen of een SSD installeren.

• Lampje_123
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-08-2024
Miyazono schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:44:
Ik denk dat dit beter past bij "laptop aankoopadvies"

Nu is er vandaag ook dit gepost, zes laptops maar ze zijn wel zo'n 600 euro.
reviews: Basislaptop Round-up - Zes laptops van zeshonderd euro vergeleken
Oh, pas vandaag geplaatst! Die had ik nog niet gezien, bedankt!
zekerpixels schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:47:
Het zoeken word veel makkelijker als je speciefiek opschrijft wat je echt wil hebben, probeer het wat aan te vullen. Dan word het zoeken een stuk makkelijker.
Bijv. Schermformaat en type scherm, een andere tweaker kan je evt wel adviseren over de gpu dat is namelijk niet te verandern.verder je hebt het over school gebruik ga je de laptop meenemen kijk dan naar het gewicht evt accuduur. Ga of kan je zelf geheuegen bijplaatsen of een SSD installeren.
Tnx, ik heb zojuist mijn beginpost aangepast en wat aangevuld.

Oh, kan mod deze topic misschien even verplaatsen naar Laptop aankoopadvies? (per ongeluk in verkeerde sub geplaatst)

EDIT: ik heb het maar nieuwe topic aangemaakt. Deze mag gesloten worden.