Toon posts:

Toch maar ff klagen dan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flipz wordt in deze draad volledig en ongegrond naar beneden gemodereerd.

Aangezien moderaties OBJECTIEF dienen te gebeuren, bij deze het verzoek mijn reacties omhoog te halen.

BVD,
Flipz.

http://www.tweakers.net/nieuws/17317

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

één keer omhoog gebracht, de rest is 10x hetzelfde, en kan dus laag blijven.

Copy/pasten is lame, hoef hij echt niet 100 keer te doen, moet FlipZ ook maar eens leren. Overigens zou ik hem ook willen aanraden eens een behandeling bij het RIAGG te ondergaan ivm achtervolginswaanzin. Maar da's weer een andere discussie.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij geeft aan dat men je BEWUST naar beneden mod, mischien wel vanwege:

- je anti-MS opstelling
- je pro Linux opstelling
- de constante herhaling van:
"MS douwt consumenten willens en wetens hun prdukten door de strot van de onwetende consument"

't is maar een gedachte, maar ik kan mij voorstellen dat er een hoop moderatoren rondlopen die dat kul vinden en dat ook als zodanig beoordelen.

Ik heb één reactie gevonden die ik gemotiveerd een +1 ondergewaardeerd kon geven (en heb ik dus ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 15:34 schreef TgF het volgende:
Jij geeft aan dat men je BEWUST naar beneden mod, mischien wel vanwege:

- je anti-MS opstelling
- je pro Linux opstelling
- de constante herhaling van:
"MS douwt consumenten willens en wetens hun prdukten door de strot van de onwetende consument"

't is maar een gedachte, maar ik kan mij voorstellen dat er een hoop moderatoren rondlopen die dat kul vinden en dat ook als zodanig beoordelen.

Ik heb één reactie gevonden die ik gemotiveerd een +1 ondergewaardeerd kon geven (en heb ik dus ook gedaan).
Bedankt iig

En ik realiseer me heel goed waarom ik naar beneden wordt gemodereerd. Maar het is niet correct.

Als men het niet eens is met mijn reactie moet men reageren en niet hun mening doordrukken middels het moderatie systeem

Als men mij niet snapt omdat men een technische achtergrond (systeembeheerder oid) heeft moet men mijn reacties uberhaupt niet modereren.

/me modereert zelf ook niet in technische draadjes. chipset e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op vrijdag 22 juni 2001 15:54 schreef Zemanova het volgende:
Als men mij niet snapt omdat men een technische achtergrond (systeembeheerder oid) heeft moet men mijn reacties uberhaupt niet modereren.
Je bent echt enorm aan het generaliseren hier... |:(

Jemig, jij voelt je echt verheven he? :r :r :r :r

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 16:20 schreef Devster het volgende:

[..]

ik zei "ALS"

Niet iedereen begrijpt het. Iedereen heeft zijn eigen kennis en niemand kan overal wat van weten.

En nee, ik voel met niet verheven. :)

En het woord "men" moet je lezen als: "als een bepaalde moderator", zo bedoel ik dat.

De afkorting "oid" gebruiken is dus ook bewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 16:20 schreef Devster het volgende:

[..]

Daar komt dan ook nog eens bij dat 'ie onderaan een van z'n posts deze regel toevoegt. (met in elk woord een link naar een thread in TMF):

[edit: DIT IS GEEN TROLL

Ik zeg het nog maar eens: dat hoort niet in een reactie !!!

Voor de rest zijn al je reacties redelijk gemod dacht ik. 't Is inderdaad steeds hetzelfde.

Jij doet het telkens weer voorkomen alsof jij de waarheid in pacht hebt. In alle reacties, zelfs in deze thread...

Als ik je eerste regel lees:
Flipz wordt in deze draad volledig en ongegrond naar beneden gemodereerd.
Zo'n regel komt vaker voor, maar dan niet gepost door degene die benadeeld word...
Aangezien moderaties OBJECTIEF dienen te gebeuren, bij deze het verzoek mijn reacties omhoog te halen.
Tja, je zou kunnen zeggen dat je het vriendelijk vraagt, maar ik vind het maar een beetje arrogant over komen...

My two cents...

/me : ben ik chagerijnig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, als ik dan zie dat deze op "2 inzichtvol" staat...

Vindt ik toch eigenlijk ook trollerig overkomen? Hij geeft alleen z'n mening, in een erg plat taalgebruik, zonder feiten o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 16:39 schreef Mecallie het volgende:
Ik zeg het nog maar eens: dat hoort niet in een reactie !!!
Klopt, heb ik later toegevoegd. De reactie stond na een aantal moderaties toch op -1-troll. Mijn ongenoegen wil ik daarmee ff benadrukken.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 16:46 schreef Zemanova het volgende:

[..]

Klopt, heb ik later toegevoegd. De reactie stond na een aantal moderaties toch op -1-troll. Mijn ongenoegen wil ik daarmee ff benadrukken.

Maar in de praktijk werkt het doorgaans averechts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 16:45 schreef Mecallie het volgende:
Hmm, als ik dan zie dat deze op "2 inzichtvol" staat...

Vindt ik toch eigenlijk ook trollerig overkomen? Hij geeft alleen z'n mening, in een erg plat taalgebruik, zonder feiten o.i.d.
dat is ook een troll (die troll-beoordeling komt ook van mij). Ik wou er nog op reageren, maar dat haalt denk ik weinig uit omdat mijn reactie daarop waarschijnlijk naar de "catacomben" zou gaan, en die van Gbits hoog zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 16:48 schreef TgF het volgende:
Maar in de praktijk werkt het doorgaans averechts :)
Klopt, maar mijn reactie staat toch al op -1 :(

Dus vertel ik zelf maar ff dat het geen troll is.

_Daarvoor_ had ik al de bronvermelding gegeven, maar dat hielp ook niet.
Pagina: 1