Toon posts:

Provider of the year

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

wie is volgens jullie provide of the year.

- wie
- waarom

Verwijderd

Cistron.

Goede ADSL service

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

XS4all

Goeie service, goede helpdesk, stabiele verbinding. Nog nooit problemen mee gehad.

(Heb Mxstream Basic)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Wanadoo...

Verwijderd

Makkelijk zat:

:):):):):):) @HOME :):):):):):)

Gewoon de snelste! :P

Oh man, wat ben ik blij met die gasten!

Verwijderd

Planet,
omdat ik verder geen idee heb.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dat zijn er al vijf verschillende :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:54
MyWeb, de snelste én "gratis"
Was er altijd heel tevreden over, meer tevreden over dat telefoonlijntje dan over Chello nu... :r

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Chello

Ik wil niet zeggen dat ze goede service hebben :(
Maar ze zijn bij mij de enigste breedband provider in de buurt :(

Liever Chello dan me oude analoog 56k modem bij Hetnet :)

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Verwijderd

WISH (isdn :( )

altijd 7k down en goeie ping in games

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Als trotse bezitter van een com21 die verbonden is met het @home netwerk, ben ik van mening dat @home momenteel de beste kabel-provider is. uuch. *D

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Chello -> goeie service en altijd volle speed :)

Amper storingen :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27
Chello, altijd online (ja echt :) ), heel mooie snelheden (ja echt :) ), en niet echt duur (nee echt niet :) ). Alleen jammer van die uploadmax :( , maar dat heeft elke kabelprovider.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 16:19 schreef achappey het volgende:
Chello -> goeie service en altijd volle speed :)

Amper storingen :)
Meen je dit?? Ik heb chello over de kwaliteit ben ik tevreden maar over de service kan ik alleen maar :r
Maar ze hebben het wel de laatste tijd verbeterd.

• XerroR
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Op vrijdag 22 juni 2001 16:24 schreef jeroen85 het volgende:

[..]

Meen je dit?? Ik heb chello over de kwaliteit ben ik tevreden maar over de service kan ik alleen maar :r
Precies, de service van chello is zwaar kl*te :(

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen idee! Ik gebruik maar 1 provider...en dat is Casema/Wanadoo. En die moet het zeker NIET worden!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

Ik vind @home de beste.

Dit komt mede omdat ze hier (midden Limburg) alleen maar adsl leveren van mxstream en die zijn lang niet zo snel als @home.

Maar als hier dadelijk adsl wordt geleverd door cistron of babyxl dan wil ik wel eens denken aan overstappen.

Mede door de hogere upload snelheid.

En voor zover ik weet hebben die geen problemen met de mail servers.
@home krijgt dat probleem nog niet echt opgelost.

Voor de rest is mijn @home verbinding met een gemiddelde snelhied tussen de 250 en 400 niet langzaam !!.

grtz,

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Nu gaat iedereen natuurlijk zijn eigen provider opnoemen :) Ik stem op XS4ALL: snelle verbindigen uit-ste-kende website, goede ondersteuning.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 16:52 schreef havana het volgende:
Nu gaat iedereen natuurlijk zijn eigen provider opnoemen :) Ik stem op XS4ALL: snelle verbindigen uit-ste-kende website, goede ondersteuning.
Ik stem met je mee

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 16:24 schreef jeroen85 het volgende:

[..]

Ja, ik meen het.. ZIt nu paar maanden bij Chello en heb geen enkel negatief punt gevonden bij de service hoor... Altijd snel geholpen en probz opgelost.. In regio Rotterdam heb je zelfs nog een gratiz 0800 nummer voor de helpdesk...

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
@home, gewoon ontzettend snel! :)

Verwijderd

Geen van alle vind ik, allemaal hebben ze hun plus en minpunten, allemaal hebben ze wel hun 'downtime'. Sterker nog, momenteel vind ik de meeste netwerken/providers vrij instabiel en traag.

Verwijderd

Ik als Sonera gebruiker zeg toch Cistron en/of @home die zijn namelijk veel sneller.
Ik baal er dan ook behoorlijk van dat ze nog niet in Noord-Holland aangeboden kunnen worden.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Planet icm met de KPN, waarom?

-Enige (breedband) aanbieder die _overal_ de zelfde snelheid heeft kun je van geen 1 kabel maatschappij dingie zeggen (behalve cistron dan)
-Beter beschikbaar als Cistron
-Goeie service enzo
-En nog wat stuff die ik vast wel vergeten ben :+

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
Op vrijdag 22 juni 2001 16:16 schreef PeeDjeeH het volgende:
Als trotse bezitter van een com21 die verbonden is met het @home netwerk, ben ik van mening dat @home momenteel de beste kabel-provider is. uuch. *D
sluit ik me bij aan :)

Maak je eigen poll

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op vrijdag 22 juni 2001 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:
XS4all

Goeie service, goede helpdesk, stabiele verbinding. Nog nooit problemen mee gehad.

(Heb Mxstream Basic)
kan me herinneren dat jouw ADSL het niet zo lekker deed toen je het net had

ik nomineer bART :)
ik heb het helaas maar 2 maanden gehad, maar het was echt nooit down, de snelheid was altijd op z'n max. en als je naar hun helpdesk belt wordt je ook daadwerkelijk geholpen. Jammer dat ze niet meer aan particulieren aanbieden :(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1