Goeie service, goede helpdesk, stabiele verbinding. Nog nooit problemen mee gehad.
(Heb Mxstream Basic)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
:):):):):):) @HOME :):):):):):)
Gewoon de snelste!
Oh man, wat ben ik blij met die gasten!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Was er altijd heel tevreden over, meer tevreden over dat telefoonlijntje dan over Chello nu...
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Ik wil niet zeggen dat ze goede service hebben
Maar ze zijn bij mij de enigste breedband provider in de buurt
Liever Chello dan me oude analoog 56k modem bij Hetnet
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Meen je dit?? Ik heb chello over de kwaliteit ben ik tevreden maar over de service kan ik alleen maarOp vrijdag 22 juni 2001 16:19 schreef achappey het volgende:
Chello -> goeie service en altijd volle speed
Amper storingen
Maar ze hebben het wel de laatste tijd verbeterd.
Precies, de service van chello is zwaar kl*teOp vrijdag 22 juni 2001 16:24 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
Meen je dit?? Ik heb chello over de kwaliteit ben ik tevreden maar over de service kan ik alleen maar![]()
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Dit komt mede omdat ze hier (midden Limburg) alleen maar adsl leveren van mxstream en die zijn lang niet zo snel als @home.
Maar als hier dadelijk adsl wordt geleverd door cistron of babyxl dan wil ik wel eens denken aan overstappen.
Mede door de hogere upload snelheid.
En voor zover ik weet hebben die geen problemen met de mail servers.
@home krijgt dat probleem nog niet echt opgelost.
Voor de rest is mijn @home verbinding met een gemiddelde snelhied tussen de 250 en 400 niet langzaam !!.
grtz,
Verwijderd
Ik stem met je meeOp vrijdag 22 juni 2001 16:52 schreef havana het volgende:
Nu gaat iedereen natuurlijk zijn eigen provider opnoemenIk stem op XS4ALL: snelle verbindigen uit-ste-kende website, goede ondersteuning.
Verwijderd
Ja, ik meen het.. ZIt nu paar maanden bij Chello en heb geen enkel negatief punt gevonden bij de service hoor... Altijd snel geholpen en probz opgelost.. In regio Rotterdam heb je zelfs nog een gratiz 0800 nummer voor de helpdesk...Op vrijdag 22 juni 2001 16:24 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
Meen je dit?? Ik heb chello over de kwaliteit ben ik tevreden maar over de service kan ik alleen maar
Verwijderd
Verwijderd
Ik baal er dan ook behoorlijk van dat ze nog niet in Noord-Holland aangeboden kunnen worden.
-Enige (breedband) aanbieder die _overal_ de zelfde snelheid heeft kun je van geen 1 kabel maatschappij dingie zeggen (behalve cistron dan)
-Beter beschikbaar als Cistron
-Goeie service enzo
-En nog wat stuff die ik vast wel vergeten ben
sluit ik me bij aanOp vrijdag 22 juni 2001 16:16 schreef PeeDjeeH het volgende:
Als trotse bezitter van een com21 die verbonden is met het @home netwerk, ben ik van mening dat @home momenteel de beste kabel-provider is. uuch.
kan me herinneren dat jouw ADSL het niet zo lekker deed toen je het net hadOp vrijdag 22 juni 2001 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:
XS4all
Goeie service, goede helpdesk, stabiele verbinding. Nog nooit problemen mee gehad.
(Heb Mxstream Basic)
ik nomineer bART
ik heb het helaas maar 2 maanden gehad, maar het was echt nooit down, de snelheid was altijd op z'n max. en als je naar hun helpdesk belt wordt je ook daadwerkelijk geholpen. Jammer dat ze niet meer aan particulieren aanbieden
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.