Asus R752LB-T4243T gaat retour / blacklight bleeding,Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 746533

Topicstarter
Ik heb zojuist het proces in werking gezet om mijn net gekochte (10 dagen oud) Asus R752LB-T4243T terug te sturen naar Coolblue. :'(

De laptop heeft last van irritante blacklight bleeding aan de zijkant en ik hoor steeds geratel. Bij het opstarten wil ook het scherm nog wel eens flikkeren. De kwaliteit van VLC afgespeelde videos was ook onder de maat.. en dat met zo'n krachtige graphic card.
900€ koste dat ding en ik voelde meteen al dat er iets niet goed mee was.

Zijn dit bekende problemen bij dit type? Tot nu toe altijd veel plezier met Asus als merk gehad.
Was dit gewoon pech hebben en kan ik dezelfde weer opnieuw kopen of toch maar een andere laptop kiezen ?

Belangrijkste elementen in een nieuwe laptop voor mij zijn :
17 inch scherm en een krachtige graphic cards - kijk vooral veel series en films
minimaal Icore5 of 7.

Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:12

Umbrah

The Incredible MapMan

Lees je in over schermtypes. Videokaart bepaald doorgaans weinig aan de kwaliteit van video playback; bijna elke IGP kan tegenwoordig vrij redelijk 4K videos decoden en een intern 4K scherm aansturen. Een goed scherm draagt daar meer aan bij. En dan heb ik het niet alleen over de resolutie, maar ook over de hoeveelheid bits precisie per subpixel en natuurlijk: wat voor soort paneel is het. Een IPS scherm heeft veel voordelen boven PVA of TN schermen, maar ook een paar nadelen. Lees je in daar over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 746533

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Ik ga me verdiepen in deze verschillende soorten schermen.