Tablet 4g windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffedie
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11-2023
Ik zoek een?
4g windows tablet vanaf 10 inch

Wat is je budget?
500 incl btw

De tablet is voor mijn vader en gaat vooral gebruikt worden met werk (word,films, en af en toe een spelletje).
Aangezien hij een 4g abbo heeft wil hij ook4g hebben, kwa specificaties maakt niet zoveel uit zolang deze maar 3/5 jaar mee kan gaan.
We hebben zelf al wel wat tablets gezien maar meestal met 3g en android dus dat wordt hem niet.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
jeffedie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:50:
De tablet is voor mijn vader en gaat vooral gebruikt worden met werk (word,films, en af en toe een spelletje).
Aangezien hij een 4g abbo heeft wil hij ook4g hebben, kwa specificaties maakt niet zoveel uit zolang deze maar 3/5 jaar mee kan gaan.
Wat voor 4G abbo heeft hij? Gebruikt hij dat abbo op zijn telefoon of is dit een los data abbo?
We hebben zelf al wel wat tablets gezien maar meestal met 3g en android dus dat wordt hem niet.
Welke tablets heb je al gezien? Geef eens wat voorbeelden, dan komen wij niet met dezelfde aanzetten.

Als er in de Pricewatch gekeken wordt bestaat 4G, Windows en onder de 500 euro (nog) niet. Het enige apparaat welke jou eisen combineert is: pricewatch: Asus Transformer Book T100TAL, 64GB, Windows 8.1 Grijs. Maar aangezien de non-3G versie alweer uit 2014 komt, verwacht ik niet dat deze nog in Nederland verschijnt.

Krik ik de prijs wat omhoog naar max. €800,-, komen er een aantal tablets naar voren met een prijs vanaf €630,-.

Dan zijn er nog een aantal laptop-convertables met 4G, deze zijn echter te krijgen vanaf €1400,-.

[ Voor 49% gewijzigd door rens-br op 09-03-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 11:38
pricewatch: Samsung Galaxy Tab S 10.5" 4G 16GB Brons

Heb zelf deze samen met mijn note 5. Erg goede combo, en zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

rolandos582 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:44:
pricewatch: Samsung Galaxy Tab S 10.5" 4G 16GB Brons

Heb zelf deze samen met mijn note 5. Erg goede combo, en zeker een aanrader!
Mooie tablet. Maar je hebt denk ik over de eis 'Windows' heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 11:38
http://tweakers.net/categ...PCM5114SJi4Kuzxt5X9BmttRM

My bad, voer ik je eisen in de PW. Dan komt dit eruit, beginnend bij een surface 3 voor 660. Dus of je budget moet omhoog of je moet Android nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffedie
Via andere sites hebben we wel iets gezien maar niet heelveel, dus jullie zeggen om een 4g tablet te nemen met windows de prijs iets omhoog doen? En hij heeft een apart abbonement voor 4g speciaal voor de tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

jeffedie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 00:43:
Via andere sites hebben we wel iets gezien maar niet heel veel, dus jullie zeggen om een 4g tablet te nemen met windows de prijs iets omhoog doen? En hij heeft een apart abonnement voor 4g speciaal voor de tablet
Wat is 'iets'? Lijkt me relevante informatie.

Maar dat is inderdaad precies wat we zeggen. Je was vast ook zelf tot die conclusie gekomen bij het bekijken van de linkjes.

Wat zijn voor de rest de eisen van van je vader? Hoeveelheid opslag / ram geheugen / SD-kaart mogelijkheid?

Op basis daarvan kan je de zoektocht verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffedie
Sd kaart ja, ram toch wel minimaal 2gb opslag minimaal 16/32gb, en we hadden zelf een lenovo yoga gezien welke versie weet ik zo even niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

jeffedie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:43:
Sd kaart ja, ram toch wel minimaal 2gb opslag minimaal 16/32gb, en we hadden zelf een lenovo yoga gezien welke versie weet ik zo even niet
Waarom schrijf je dan niet op wat je ziet? Het is erg lastig om hier adviezen te geven als je niet meer weet wat je wel/niet had gezien en waarom die wel/niet voldoen.

Voor een Windows-tablet, zeker als het een officiele Home/Pro-uitvoering is, zou ik toch zeker geen tablet aanschaffen met minder dan 64GB opslag. En met gewoon een x86 CPU erin en geen ARM-CPU.

Ben bang dat hierdoor je budget aardig omhoog moet; een Surface Pro 3 of 4 is een goede keuze maar even heel snel gekeken, zou je allicht naar pricewatch: Lenovo ThinkPad 8 4G/LTE (Atom Z3770) 128GB Zwart of pricewatch: Dell Venue 11 Pro (7140-8161) Zwart kunnen neigen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffedie
Dankjewel voor je reactie, ik weet de namen van die tablets zo ff niet en ten tweede ze kwamen van andere sites dan tweakers dus mag ik daar dan gewoon links van plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-07 10:17
Een Lenovo Yoga is geen tablet, wel een convertible en dus eigenlijk meer een soort laptop. Het toetsenbord kan er niet eens van af. Zijn wij dus naar tablets aan het kijken terwijl jij naar laptops aan het kijken bent...

Windows tablets met 4G: http://tweakers.net/categ...kLOH0vLv2KphCZNq72h4nV9Aw

Windows convertibles met 4G: http://tweakers.net/categ...slGoIyWsHaGQjNzZ-Pkmvy3r8

Opslag minimaal 16GB ... Een Windows tablet moet 32GB opslag hebben om er nog zelf iets op kwijt te kunnen, maar dan ook niet veel, 64GB is al wat comfortabeler. Voor zover ik kan zien zijn er ook geen tablets of convertibles met 4G en met 2GB RAM en 32GB opslag, ze hebben allemaal minimaal 4GB en 64GB opslag.

Begin je te begrijpen waarom met jouw eisen en dit budget een Android tablet (of een iPad) beter zouden passen? Windows stelt zwaardere eisen aan het systeem, waardoor dat dan ook duurder is.

Je mag linken naar andere websites, maar waarom niet gewoon even je onderzoek op de Pricewatch hier doen? De producten zijn toch dezelfde.

Je geeft niet echt aan waarom het Windows moet zijn, als het om gebruiksgemak gaat, zou ik toch een iPad Air 32GB overwegen, daar kan ook wat mee gemultitasked worden, zijn veel productiviteitsapps voor. Je gaat me verder niet vaak een Apple product zien aanraden, maar in Android tablets ben ik behoorlijk teleurgesteld.

[ Voor 10% gewijzigd door MacPoedel op 11-03-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffedie
Nou dat was het punt, kon hem niet in de prijswatch vinden, maar ik heb zo wel genoeg informatie dankjewel

Wisten niet dat het een laptop convertible was die lenovo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

jeffedie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:51:
Dankjewel voor je reactie, ik weet de namen van die tablets zo ff niet en ten tweede ze kwamen van andere sites dan tweakers dus mag ik daar dan gewoon links van plaatsen?
Als de tablets niet zelf in de pricewatch te vinden zijn, is het geen probleem om een extern linkje te plaatsen. Mochten ze wel in de Pricewatch staan, kan je daar de link van pakken.

Verder ben ik het eens met Max3400. 64GB is echt wel aan te raden voor een Windows tablet. Windows neemt zelf al een goede 8 tot 16GB in beslag, bij het installeren van een aantal spellen is de 32GB dus zo vol. Zelf heb ik ook een Windows tablet met 64GB en dat is voldoende.
MAX3400 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:47:
[...]

Ben bang dat hierdoor je budget aardig omhoog moet; een Surface Pro 3 of 4 is een goede keuze maar even heel snel gekeken, zou je allicht naar pricewatch: Lenovo ThinkPad 8 4G/LTE (Atom Z3770) 128GB Zwart of pricewatch: Dell Venue 11 Pro (7140-8161) Zwart kunnen neigen.
De Lenovo is niet echt een optie, vanwege het kleine scherm en de Dell lijkt eruit te gaan, omdat deze bij geen een van de winkels op voorraad is.

Misschien zijn dit: pricewatch: Microsoft Surface 3 4G/LTE 4GB ram, 64GB opslag, Win 8.1 Aluminium of pricewatch: Lenovo ThinkPad 10 (Atom x7-Z8700) 4G 64GB Zwart ook leuke modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-07 10:17
rens-br schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:57:

De Lenovo is niet echt een optie, vanwege het kleine scherm en de Dell lijkt eruit te gaan, omdat deze bij geen een van de winkels op voorraad is.
Dell systemen koop je bij Dell zelf op hun webshop, daarom dat er (bijna) geen winkels die aanbieden.

Ik denk zelf ook wel dat als het een Windows tablet moet zijn, de Microsoft Surface 3 een goede kandidaat is.
Pagina: 1