Hoi!
Na vele jaren niet heel veel te hebben gedaan met desktops wil ik een eigen desktop weer gaan bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij komt in de woonkamer te staan. Een beetje stil is dus wel fijn. Mijn tv wil ik gebruiken als beeldscherm (max 1920*1080). Ik wil een beetje gaan gamen (GTA V op hoge kwaliteit) en verder gebruiken voor films afspelen en in de toekomst wellicht voor wat licht foto of videobewerken, maar dat is secundair
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs +-1000 euro, maar als iemand kan onderbouwen waarom een bepaald onderdeel een must-have is mag het best een beetje meer zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, SSD met een redelijke opslag en een HDD om bestanden naar weg te schrijven. PC komt naast de router te staan, wifi is dus niet nodig. Max hoogte is 375mm en omdat hij in een kast komt te staan (wel met voldoende ruimte eromheen, geen ingangen aan de bovenkant, zijkant kan wel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij mag best een beetje toekomst proof zijn, mag best een beetje onopvallende look hebben en zoals al eerder aangegeven stil zijn
Ga je overklokken?
Zou nog niet weten waarom
Wat verwacht je van ons?
Zie onderstaande setup, hoor graag of het met elkaar werkt en/of iemand verbeteringen heeft
Na vele jaren niet heel veel te hebben gedaan met desktops wil ik een eigen desktop weer gaan bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij komt in de woonkamer te staan. Een beetje stil is dus wel fijn. Mijn tv wil ik gebruiken als beeldscherm (max 1920*1080). Ik wil een beetje gaan gamen (GTA V op hoge kwaliteit) en verder gebruiken voor films afspelen en in de toekomst wellicht voor wat licht foto of videobewerken, maar dat is secundair
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs +-1000 euro, maar als iemand kan onderbouwen waarom een bepaald onderdeel een must-have is mag het best een beetje meer zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede videokaart, SSD met een redelijke opslag en een HDD om bestanden naar weg te schrijven. PC komt naast de router te staan, wifi is dus niet nodig. Max hoogte is 375mm en omdat hij in een kast komt te staan (wel met voldoende ruimte eromheen, geen ingangen aan de bovenkant, zijkant kan wel
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij mag best een beetje toekomst proof zijn, mag best een beetje onopvallende look hebben en zoals al eerder aangegeven stil zijn
Ga je overklokken?
Zou nog niet weten waarom
Wat verwacht je van ons?
Zie onderstaande setup, hoor graag of het met elkaar werkt en/of iemand verbeteringen heeft
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 224,95 | € 224,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 50,48 | € 50,48 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows | € 64,82 | € 64,82 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Asus SDRW-08D2S-U Zwart | € 23,- | € 23,- |
| 1 | Grand Theft Auto V (UK versie), PC (Windows) | € 32,99 | € 32,99 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Crucial BX200 480GB | € 125,95 | € 125,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.099,84 | |