Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scherm vervangen Galaxy S7 is nagenoeg onmogelijk volgens...

Pagina: 1
Acties:

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
In de eerste alinea staat m.b.t. de S7: Als bijvoorbeeld de usb-poort vervangen moet worden, dan moet eerst het scherm verwijderd worden, waarbij er een goede kans is dat deze dat niet overleeft

Maar in de derde alinea staat: Bij S6 was het nog zo dat het scherm verwijderd moest worden om bijvoorbeeld de usb-poort te vervangen. Dat is nu bij de S7 andersom.
Hier staat dus dat het bij de S7 de usb-poort verwijdert moet worden om het scherm te kunnen vervangen :?

iRacing Profiel

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:52

D4NG3R

kiwi

:)

Lees de zin nog eens een keer. ;)
soulcrusher schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:16:
Als bijvoorbeeld de usb-poort vervangen moet worden, dan moet eerst het scherm verwijderd worden, waarbij er een goede kans is dat deze dat niet overleeft
Als X vervangen moet worden, dan moet eerst Y verwijderd worden.

Ik ben het wel met je eens dat de zinsopbouw nogal vreemd is waardoor deze verwarrend over kan komen.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 09-03-2016 12:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Het is aangepast!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
D4NG3R schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:20:
Lees de zin nog eens een keer. ;)

[...]

Als X vervangen moet worden, dan moet eerst Y verwijderd worden.

Ik ben het wel met je eens dat de zinsopbouw nogal vreemd is waardoor deze verwarrend over kan komen.
Klopt, maar het ging me vooral om het tweede stuk. Ik ken eigenlijk geen enkele telefoon waar je niet eerst het scherm moet verwijderen voor je ook maar ergens anders bij kan.

iRacing Profiel