Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blue Origin wil eerste toeristen in 2018 naar de ruimte bren

Pagina: 1
Acties:

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:48
D'r is een Blue Origin tag :)

En:
Net als bij het SpaceX-programma ligt er bij Blue Origin een focus op het kunnen hergebruiken van de toestellen. "Ik weet dat we het ons niet kunnen veroorloven om de hardware weg te gooien", aldus Bezos. Sinds de oprichting van het bedrijf in 2000 zijn er twee keer New Shepard-raketten gelanceerd. Beide keren was de landing succesvol.
Dit klopt niet, er zijn 3 lanceringen geweest. De eerste keer ging de landing mis en daar is vervolgens nooit van van getoond.

Zie hier: YouTube: First Flight

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Je hebt gelijk. De New York Times sprak over twee keer en toen ik dat controleerde leek dat te kloppen. Blijkt dat er twee keer een verticale landing heeft plaatsgevonden waarmee het is verward. Bedankt voor het melden, het is aangepast!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:48
Top, als je nog de link naar http://tweakers.net/tag/Blue+Origin/ zou kunnen toevoegen, geeft ook weer connectie met relevante discussies op het forum :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Wat zijn "vloeibare natuurgassen"? Is dat een letterlijke vertaling van liquid natural gas, dus gewoon vloeibaar gemaakt aardgas?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Allemaal opgelost. Bedankt!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Niet helemaal. Er staat nu "vloeibare aardgassen" in plaats van gewoon "vloeibaar aardgas" of LNG. Overigens is LNG maar één van de gebruikte brandstoffen.

[ Voor 15% gewijzigd door ATS op 09-03-2016 14:38 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1