Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BTO laptops

Pagina: 1
Acties:

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-11 21:04
Hallo allen,

Ben namelijk van plan om een BTO laptop aan te schaffen, alleen heb ik hier wat vragen erover.

Wat zijn de pros & cons van 't merk BTO?
De prijzen van de laptops zijn zó laag waar ik mij afvraag of het rendabel is om een BTO laptop aan te schaffen.

Hoor het graag van jullie mannen _/-\o_

PS: het namelijk over de laptop '' U•BOOK 14CL23 met SSD en Full HD IPS-scherm ''

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn ervaring: de constructie-kwaliteit is echt volledig ondermaats.

Heb al meerdere machines in handen gehad waar het keyboard bijna los in de behuizing leek te liggen en je dus je toesten nog dieper kon indrukken. Trackpad iets te hard klikken? Knopje blijft vastzitten en je kijkt zo de machine in. Ook al meerdere machines mogen terugsturen voornamelijk met hitte-issues en problematische SATA-connectoren.

Op zich zou dit geen issue moeten zijn; ware het niet dat het eerder regel dan uitzondering is dat er geen spare parts zijn; zelfs onder garantie kan je je laptop rustig 3 weken kwijt zijn. Maar ja, dat is mijn ervaring; voornamelijk met de duurdere/snellere W650SZ-modellen (i7, FullHD, 16GB).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Probook8979
MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:31:
Mijn ervaring: de constructie-kwaliteit is echt volledig ondermaats.

Heb al meerdere machines in handen gehad waar het keyboard bijna los in de behuizing leek te liggen en je dus je toesten nog dieper kon indrukken. Trackpad iets te hard klikken? Knopje blijft vastzitten en je kijkt zo de machine in. Ook al meerdere machines mogen terugsturen voornamelijk met hitte-issues en problematische SATA-connectoren.

Op zich zou dit geen issue moeten zijn; ware het niet dat het eerder regel dan uitzondering is dat er geen spare parts zijn; zelfs onder garantie kan je je laptop rustig 3 weken kwijt zijn. Maar ja, dat is mijn ervaring; voornamelijk met de duurdere/snellere W650SZ-modellen (i7, FullHD, 16GB).
Kan ik vragen wanneer dit voor het laatst opgetreden was? Is het ook zo wanneer je garantie hebt, dat je dan niet een ander component in mag stoppen? vanwege de garantie.

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 18:55
Als ik jou was, zou ik hier eens een kijkje nemen:
[Ervaringen] BTO Notebooks

Dat is het verzameltopic voor BTO laptops

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• The1WhoKnockz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-11 12:36
Ik heb zelf mijn tweede laptop van BTO ondertussen, ik ben hier zeer tevreden over.
Mijn persoonlijke ervaring is als volgt:
Laptops zijn prima, het zelf configureren ervaar ik als zeer fijn.
De bouwkwaliteit is niet reusachtig, al merk ik dat met name aan de behuizing zelf. Hij lijkt niet zo stevig als een full-metal behuizing. Daarentegen is mijn laptop dan wel weer heerlijk licht, wat ik zelf erg belangrijk vind.
Probook8979 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:20:
[...]

Kan ik vragen wanneer dit voor het laatst opgetreden was? Is het ook zo wanneer je garantie hebt, dat je dan niet een ander component in mag stoppen? vanwege de garantie.
Wat betreft het onderdelen inprikken heb ik hierover in het verleden contact gehad met BTO, toen om zelf een extra SSD bij de zetten.
Hierover kreeg ik de reactie dat, mocht er een defect optreden, ik gewoon garantie had zolang het defect niet veroorzaakt was door het nieuw ingezette onderdeel of de montage hiervan.
Kortom: Garantie op wat door BTO is geleverd.

Ik ben zelf erg tevreden met BTO en zou de laptops zeker aanraden!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Probook8979 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:20:
[...]

Kan ik vragen wanneer dit voor het laatst opgetreden was?
Er ligt nu nog steeds een laptop bij de reparatie-afdeling; denk dat we dat ding ondertussen al een maand kwijt zijn.

Laat ik het zo zeggen: als meerdere typen laptops van BTO op eenzelfde manier "lastig" zijn, zal ik er prive geen eentje kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 04:56
Mijn werk heeft een aantal verschillende types in omloop op dit moment, 1x 15"van een jaar of 4 oud en 5x 13" stuks van ca 1 jaar oud. Typenummers moet ik even nazoeken. Ik ervaar er geen problemen mee , ondanks dat ze stevig gebruikt worden in kritische omstandigheden (zijn laptops waar theatervoorstellingen op " afgespeeld" worden).

Wel zijn ze vrij groot/dik en zwaar voor de specificaties en ook de warmtehuishouding is redelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding

• Probook8979
The1WhoKnockz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:43:
Ik heb zelf mijn tweede laptop van BTO ondertussen, ik ben hier zeer tevreden over.
Mijn persoonlijke ervaring is als volgt:
Laptops zijn prima, het zelf configureren ervaar ik als zeer fijn.
De bouwkwaliteit is niet reusachtig, al merk ik dat met name aan de behuizing zelf. Hij lijkt niet zo stevig als een full-metal behuizing. Daarentegen is mijn laptop dan wel weer heerlijk licht, wat ik zelf erg belangrijk vind.

[...]

Wat betreft het onderdelen inprikken heb ik hierover in het verleden contact gehad met BTO, toen om zelf een extra SSD bij de zetten.
Hierover kreeg ik de reactie dat, mocht er een defect optreden, ik gewoon garantie had zolang het defect niet veroorzaakt was door het nieuw ingezette onderdeel of de montage hiervan.
Kortom: Garantie op wat door BTO is geleverd.

Ik ben zelf erg tevreden met BTO en zou de laptops zeker aanraden!
MAX3400 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:11:
[...]

Er ligt nu nog steeds een laptop bij de reparatie-afdeling; denk dat we dat ding ondertussen al een maand kwijt zijn.

Laat ik het zo zeggen: als meerdere typen laptops van BTO op eenzelfde manier "lastig" zijn, zal ik er prive geen eentje kopen.
jorisjan schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 01:02:
Mijn werk heeft een aantal verschillende types in omloop op dit moment, 1x 15"van een jaar of 4 oud en 5x 13" stuks van ca 1 jaar oud. Typenummers moet ik even nazoeken. Ik ervaar er geen problemen mee , ondanks dat ze stevig gebruikt worden in kritische omstandigheden (zijn laptops waar theatervoorstellingen op " afgespeeld" worden).

Wel zijn ze vrij groot/dik en zwaar voor de specificaties en ook de warmtehuishouding is redelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding
Bedankt mannen! _/-\o_

Heb mijn keuze gemaakt, ga toch voor een "U•BOOK 13CL23 ultrabook met Full HD IPS-scherm"

We gaan het meemaken of het goed van kwaliteit is, hou jullie op de hoogte _/-\o_

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:48
Ik heb zelf al 3 laptops gekocht bij BTO en 1tje voor een vriend van mij.
Mijn eerste laptop is 2x terug gemoeten (1x laden hij mijn accu niet meer op, maar kon ik wel nog op de accu werken, keer erna was het andersom). Beide gevallen laptop afgegooid bij BTO en na 1 week retour gehad.

Dit was bij mijn eerste laptop zo. De overige laptops nooit wat mee gehad. Service vind ik altijd uitstekend van ze!

Hardeschijf etc. mag je wel gewoon vervangen zonder garantie verlies. Ik heb zelfs de 2x dat mijn laptop naar BTO ging dit gedaan zonder hardeschijf, omdat hier data opstond die ik toen nodig had voor school.

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
BTO levert in de basis het merk Clevo, hier zijn genoeg reviews over te vinden :)

Ik maak nu al enige tijd gebruik van de P650SG en het enige grote min punt tot nu toe is voor mij dat het scherm nogal makkelijk doorbuigt, maar verder ben ik er zeer tevreden over, alle problemen genoemd door MAX4300 heeft mijn type laptop geen last van.

Hoe de U-book in elkaar zit kan ik dan ook niet zeggen, het merk Clevo is in ieder geval prima.
Pagina: 1