Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop school, € 500-600,- 14' + SSD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:38
Wat ga je met je laptop doen?
School (Word - internet e.d.).
Films (Netflix e.d.).
Medium games (World of Tanks e.d.).

Wat is je budget?
€500,- tot €600,- maximaal.
(Indien er voor meer geld een laptop uitspringt wil ik dit overwegen).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Kamer dus accuduur is niet het aller belangrijkste. Wel is het fijn dat de laptop zeker een uur of 5 zonder accu kan werken. 13'3 tot 14 is mijn ideaal.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee.

Laptop:
#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Ideapad 500S 80Q3007NMH€ 595,-€ 595,-
1Lenovo Yoga 500-14IBD€ 549,-€ 549,-
1Toshiba Satellite Radius 14 L40W-C-109€ 599,-€ 599,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.743,-

Ik twijfel tussen deze drie, redenen:
-128 SSD = genoeg?
-1/3 heeft touch, ik vind persoonlijk touch heel erg handig waardoor de voorkeur licht bij de Toshiba.
-Toshiba heeft geen HD als ik het goed begrijp, toch een aanrader voor films?

Momenteel heeft de Toshiba de voorkeur ivm touch en het omklappen, heb hier ervaring mee en dit bevalt mij erg goed. Ik vraag me alleen af of ik geen goedkopere laptop kan krijgen met ongeveer dezelfde specificaties. Graag hoor ik jullie mening, ik heb niet geweldig veel verstand hiervan. B.v.d. :)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• kevin12
15'5 vind ik te groot helaas. 14 is toch echt mijn max. Wel bedankt voor de link ik zal er toch eens overheen kijken betreffende specificaties en voorkeuren die worden gegeven.

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:09
Weet je zeker dat die Yoga geen touchscreen heeft? Het is juist bedoeld als soort van tablet-notebook dus dan verwacht ik touchscreen. Andere uitvoeringen van de yoga hebben het wel:
http://www.laptopshop.nl/...500-14ibd-80n4012fnx.html

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11 15:23
let op met touchscreens, ze gaan snel stuk als de behuizing van de laptop niet stevig is. Helaas ervaring mee met mijn zoon van 14.
Oplossing die wij hebben gevonden is het verwijderen van de ringband uit een multomap en deze in de sleeve te stoppen, die weer in het laptopvak van de rugtas verdwijnt. Door je rug in combinatie met boeken die op de laptop drukken gaat het touchscreen snel kapot.

Verwijderd

Die Toshiba zou ik absoluut vermijden. Dat scherm is echt niet meer van deze tijd.

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:57
Ik heb zelf de Lenovo 500S
Zeer tevreden over ... stil, snel en goed scherm.
128GB SDD is voor sommigen misschien wat klein,
maar daar bestaan ook oplossingen voor.

• kevin12
excuses voor de late reactie, ik heb het even druk gehad en daardoor heb ik niet meer gekeken.

@croxz: Ik zal er eens goed naar kijken. Zelf dacht ik dat de laptop dit niet had maar ik kan natuurlijk niet goed genoeg gekeken hebben.

@HvdBent: Ik vraag dit voor een vriend van mij, zelf heb ik een laptop met touch en ik gebruik hem voor school. Ik heb een laptopvak dat extra beschermt en ik neem geen zware boeken mee. Ik ben er zelf bewust van dat het mogelijk is de laptop snel te beschadigen met zo'n gebruik. Ik zal dit ook doorgeven aan hem, hier had ik nog even niet bij stil gestaan. Goede tip! Hier sta ik niet altijd bij stil en dat kan voor problemen zorgen.

@Intelligo: Dat is duidelijk, bedankt!

@wiemelen: Fijn dat de laptop jou goed bevalt, ik zal er eens goed naar kijken. Voor de 'gemiddelde' student die kleine spelletjes speelt zou 128 moeten volstaan dus deze laptop is zeker een overweging waard. Bedankt!

• kevin12
http://www.laptopshop.nl/...500-14ibd-80n4012gnx.html
VS
pricewatch: Lenovo Yoga 500-14IBD

Vriend kwam met de bovenste optie, is bijna identiek tot die van tweakers alleen zit er verschil in het geheugen en die van tweakers heeft een pentium processor. Ik heb daar geen vertand van maar hij had er iets op tegen ivm ervaring. wat denken jullie?
Pagina: 1