Welke TV kan ik op dit moment het beste kopen voor een budget van circa 1200 euro?
Eisen:
4k
wifi
Netflix op tv
2 tuners
ik zou graag afscheid nemen van het Humax kastje van ziggo en dus ook de dubbele afstandsbediening. Dus een CI+ module gebruiken. Wel zou ik nog steeds willen opnemen, ik heb hierbij begrepen dat een dubbele tuner een must is? Zijn er ervaringen van deze manier van opnemen terugkijken etc qua gebruikersgemak? of kan ik beter gewoon bij het Humax kastje blijven?
Aansluiting voor Sonos Play 5 (als gebruik in een soort van soundbar. Werkt dit goed met koptelefoon aansluiting? qua harder/zachter zetten. overschakelen naar draadloze modus etc?)
Ophangen aan de muur
Niet gebogen
55 Inch
Zelf heb ik al gekeken bij de mediamarkt en de BCC.
Daarbij vond ik de mooiste:
pricewatch: Sony Bravia KD-55X9005C Zwart
Echter is deze wat te duur. Maar qua beeldkwaliteit in de winkel was deze het mooiste.
Er werd mij wel verteld dat het Android smart TV veel problemen en klachten geeft.
LG en Samsung hebben verschillende tv's in mijn prijs klasse.
qua aansluitingen geen specifieke eisen buiten de Sonos Play 5.
Graag hoor ik van jullie, al het advies is welkom.
Eisen:
4k
wifi
Netflix op tv
2 tuners
ik zou graag afscheid nemen van het Humax kastje van ziggo en dus ook de dubbele afstandsbediening. Dus een CI+ module gebruiken. Wel zou ik nog steeds willen opnemen, ik heb hierbij begrepen dat een dubbele tuner een must is? Zijn er ervaringen van deze manier van opnemen terugkijken etc qua gebruikersgemak? of kan ik beter gewoon bij het Humax kastje blijven?
Aansluiting voor Sonos Play 5 (als gebruik in een soort van soundbar. Werkt dit goed met koptelefoon aansluiting? qua harder/zachter zetten. overschakelen naar draadloze modus etc?)
Ophangen aan de muur
Niet gebogen
55 Inch
Zelf heb ik al gekeken bij de mediamarkt en de BCC.
Daarbij vond ik de mooiste:
pricewatch: Sony Bravia KD-55X9005C Zwart
Echter is deze wat te duur. Maar qua beeldkwaliteit in de winkel was deze het mooiste.
Er werd mij wel verteld dat het Android smart TV veel problemen en klachten geeft.
LG en Samsung hebben verschillende tv's in mijn prijs klasse.
qua aansluitingen geen specifieke eisen buiten de Sonos Play 5.
Graag hoor ik van jullie, al het advies is welkom.