Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Chris_147
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18-09 19:02
Hey,

ik gebruik al jaren het programma Sports Tracker (http://www.sports-tracker.com/). Eerst op Nokia Symbian, dan op Android, nu op Windows Phone (eerst 520, nu 735).
Heeft een jaar goed gewerkt op de 520, en meer dan een maand op de 735.
Echter de laatste weken krijg ik meer en meer afwijkingen op mijn track.
Volgt de route wel in het algemeen, maar als je inzoomt blijkt dat hij telkens tot 10m van het pad af springt.
Een route van 12km wordt dan 17km.

Op zich is er niets veranderd, telefoon zit nog altijd in mijn sportbroek.

Andere WP vraagjes, dingen die ik mis tov Android:
- is er zoiets als Google Now, die me netjes waarschuwt wanneer ik moet vertrekken met de huidige file?
- in de kalender kan ik wel locatie invullen, maar ik lijk op geen enkele manier daarop te kunnen dubbel tappen om een navigatie app te openen. Lijkt me toch iets zeer basic.

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 12:07

P_Tingen

omdat het KAN

De tegenhanger van Google Now is Cortana, maar dan moet je je telefoon op Engels hebben staan anders werkt het niet. Ik weet niet of Cortana het kan trouwens, maar daar zou ik eerst zoeken.

Vwb de afwijkingen: geen idee, domme vraag: je hebt locatie service aan staan neem ik aan?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Chris_147
Voor Cortana moet je niet enkel Engels (US) hebben, maar ook op US (of enkele andere landen zetten)
Natuurlijk krijg je dan ook alleen maar interessante info van US te zien. Nutteloos dus.

Calender locatie linken aan maps komt meermaals terug op het internet als vraag. Lukt ofwel niet op Lumia's, of enkel in de US, ik zou het niet weten. Heb mijn telefoon op US gezet, maar nog geen succes.
Triestig, dit is toch basis functionaliteit zou ik zeggen.

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:21
Chris_147 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:19:
[...] Calender locatie linken aan maps komt meermaals terug op het internet als vraag. Lukt ofwel niet op Lumia's, of enkel in de US, ik zou het niet weten. [...]
Dit werkt op mijn telefoon sinds een week of twee wel. Kan zijn dat het alleen voor Insiders is, maar lijkt me sterk. Denk dat het nu standaard met Windows 10 Mobile werkt.

• Chris_147
Raar, nu eens gaan lopen met Run The Map: wel goede opname.
Moet dan ieder programma nog gps data gladstrijken?

Spijtig genoeg kan ik niet met beide apps tegelijk opnemen, dan krijg ik melding van geheugentekort.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True