Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

404 voor mesa+ artikel

Pagina: 1
Acties:

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Op de FP staat een link naar nieuws: Mesa+-instituut ontwikkelt magnetisch materiaal met voorkeursrichting maar daar krijg ik een 404-error.

Edit: kreeg 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 09-03-2016 08:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• deathz0rz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 22:29
In dat artikel staat ook een niet-toegankelijke link naar http://press.nature.com/w.../2016/02/nmat4579-aop.pdf

Verschil moet er zijn.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ah, sorry.. ik had uiteraard de doi moeten linken: http://dx.doi.org/10.1038/nmat4579

:) (nu ook in artikel)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Gebeurt regelmatig met gloednieuwe artikelen:
Kees schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:02:
[...]

Er zitten zo'n 6 servers te wachten op je requests, deze hebben allemaal een eigen lokale cache. Op het moment dat alles normaal werkt zal die cache binnen een halve seconde bijgewerkt zijn. Echter, soms is die cache net bezig met opstarten en dan mist hij het updateberichtje. Daarom worden de caches na de restart ook nog eens gereload, maar daardoor kan het soms voorkomen dat hij enkele minuten een 404 geeft ipv het artikel.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Huh, toevallig dat het me dan nooit eerder is overkomen - terwijl ik er niet van kan worden beschuldigd weinig op de site te komen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Mijn Tweakotine is ook (veel te) hoog maar heb het zelf ook nooit gehad :+

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1