Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gmail] Oops! Your selected image failed to load

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Hi,

Mijn vrouw heeft dit vreemde probleem dat ze inlogde op haar Gmail account in de browser en de foutmelding 'Oops! Your selected image failed to load' verscheen. Sindsdien laden de afbeeldingen in Gmail niet meer goed. De kleine icoontjes van de verschillende knoppen zijn verdwenen, net zoals bijvoorbeeld de profielfotootjes van haar contactpersonen. Het ziet er gek uit!

Wat we al geprobeerd hebben:
1. Inloggen in meerdere verschillende browsers (IE and Chrome); probleem is in elke browser aanwezig.
2. Als ik inlog op dezelfde computer in dezelfde browser met mijn account is er niets aan de hand. Alles ziet er goed uit!
3. De browser gereset naar default settings
4. Clearing cache;
5. disabling alle labs;

Any ideas? Thanks!

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/iscodgpyl/Capture.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door bart1074 op 09-03-2016 00:41 ]

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 14:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Probeer eens de achtergrondimage aan te passen.
Heeft bij mij namelijk al een keer voor deze melding gezorgd met hetzelfde resultaat.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb het idee dat het netwerk op mijn werk - beveiligd/gecontroleerd door Zscalar - de plaatjes blokkeert om een of andere reden. Want thuis - op een ander netwerk - werkt het prima op dezelfde laptop. Enig idee hoe ik dit kan controleren?