Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millenium20
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-12-2023
hallo allemaal,

is er iemand die ervaring heeft met het terugkrijgen van je account bij Riot Games (lol) na een hack van je account. Ben inmiddels drie weken bezig met riot en het enige wat zij zeggen is dat ik niet genoeg info heb geleverd om mijn account terug te krijgen. Ik kan alleen contact via mail met ze hebben...suggesties zijn welkom.

groeten Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07 17:33
Wat voor info vragen ze ?
En waarop kan/heb je geen antwoord gegeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De frustratie is begrijpelijk maar probeer wel even rustig een topic te plaatsen hier. Vul je openingspost nog even aan met nuttige info, die ons kan helpen met je mee te denken.

Vertel dus even wat meer over de case. Hoe is je account 'gehackt' en, zoals dylan111111 al aangeeft, wat voor info ze vragen en waarom je daar geen antwoord op kan geven. Is een aankoopbewijs bijvoorbeeld niet genoeg voor ze?

Kortom, even rustig ademhalen en het hele verhaal uitwerken. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

millenium20 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:36:
...zij zeggen is dat ik niet genoeg info heb geleverd om mijn account terug te krijgen...
Dan kan wel eens kloppen; normaliter moet je bij het aanmaken van een account het liefst alles naar waarheid invullen maar natuurlijk wel rekening houdende met wat er wel/niet automatisch openbaar wordt gemaakt.

Als ik dan kijk naar millenium20 heb je ook niet echt de moeite genomen om je account interessant en duidelijk aan te vullen; het zal me eerlijk gezegd ook niets verbazen dat je bij je signup bij Riot Games ook een aantal zaken onwaar/niet hebt ingevuld en nu kan je helaas niet meer bewijzen wie je bent.

Erg vervelend maar ik zou nog even je beste beentje voor zetten en gewoon een goede & duidelijke mail-conversatie erop na houden met Riot Games.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
offtopic:
Wat een naar, belerend toontje, MAX3400 :/ Zeker met zoveel aannames.

[ Voor 43% gewijzigd door Room42 op 09-03-2016 00:07 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 747241

millenium20 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:36:
hallo allemaal,

is er iemand die ervaring heeft met het terugkrijgen van je account bij Riot Games (lol) na een hack van je account. Ben inmiddels drie weken bezig met riot en het enige wat zij zeggen is dat ik niet genoeg info heb geleverd om mijn account terug te krijgen. Ik kan alleen contact via mail met ze hebben...suggesties zijn welkom.

groeten Pieter
Hoi Pieter,

Probeer zo veel mogelijke wachtwoorden te geven die jij nog herinnert. Ik had ooit gelezen van mensen dat ze hun IP adress hebben gegeven van wanneer het account was gemaakt en als die over een kwam met jou IP dat ze hem ook konden recoveren voor je of resetten ( weet niet of dit waar is ) je kan het altijd proberen.
MAX3400 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:53:
[...]
Als ik dan kijk naar millenium20 heb je ook niet echt de moeite genomen om je account interessant en duidelijk aan te vullen
Je snapt dat dat helemaal niks mee te maken heeft met zijn probleem toch ?
Snap ook niet dat je dit uberhaupt erbij haalt 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 747241 op 11-03-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millenium20
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-12-2023
bedankt voor jullie reacties maar het gaat om millenium266 het account van mijn zoontje.

Hij is gehackt via outlook.com. hier is de hacker binnen gedrongen en via de link naar mijn zoon zijn eigen inbox bij onze internet provider heeft hij vrij eenvoudig wachtwoord reset kunnen doen en vervolgens alles in het account op zijn naam gezet. riot Games vraagt een lijstje met bijv. welke items je eerst gespeeld hebt, wat is het ip waar vaak mee gespeeld wordt enz. dit staat gewoon op internet.
Ik heb een recent aankoopbewijs overlegt maar is niet genoeg info. we kunnen voor 80% antwoord geven op de vragen en nog steeds niet voldoende. Wat mag je verwachten van info van 4 jaar oud. ik vind het gewoon van de zotte. Wel heb ik inmiddels aangifte gedaan voor computervredebreuk.onze volgende stap is via een advocaat Riot Games (aanklagen).
als er nog tips zijn over hoe Riot te benaderen naast de weg via mail dan is deze zeer welkom!

Alvast dank.
Pagina: 1